Joka vielä nostaa keskustelun pintaan-ON EVINRUDE !
KAIKKI MUUT MERKIT ON OMITUISESTI HOMEESSA !
Onhan sen kaikki veneilijät jo tajunneetkin, mutta jonkun on se sanottava ääneen.
Mistä se johtuu,että Evarin E-tecit on se AINOA ja kUUMIN juttu, vaikka muutkin merkit koettavat hupattaa uusia mallejaan markkinoille ?
AINOAMOOTTORI
16
331
Vastaukset
- HyväNiin
Paljon kannattaisikin keskustella esimerkiksi suunnitteluvirheestä jonka takia ETEC moottorit imevät pohjamutaa jäähdytyskanavat täyteen ja leikkaavat sen johdosta kiinni. Kyseisen vaurion jälkeen moottori on korjauskelvoton.
Eli kyseessä on kertakäyttömoottori. - bower
Edellisessä keskustelussa, otsikko:kaikki etec äijät ! kaikki 1 kpl osallistui vouhkamaan sekin oli taas tämä sama etec hörhö !
- OnSEKUMMAtauti
Ethän sinä osaa puhua perämoottoreista yhtää mitää, joten mitä hiivattia sinäkin täällä luuhuilet.
- KaksitahtihörhöAsialla
Sinun pääsi se on omituisesti homeessa. Taas piti aloittaa uusi ketju samasta ongelmajätteestä!
- OmpaKATKERAA
Ja aistin hyvin masentunutta nelitahtista mielialaa-johtuneeko E-tecin 70% puhtaammista pakokaasuista, ja 30% suuremmasta vääntömomentista tehoalueellaan , kuin nelitahtisilla.
Kertoisit edes, että näetkö mitään keinoa, miten FOUR pystyy lähellekkään samaan, ja E-tecin huoltovapauteen , mutta taitaa olla liian paljon pyydetty.
- Speedboat
Jostain kumman syystä aika harvassa kilpaveneessä on evari pultattuna peräpeiliin (tai hissiin). Kyllä siihen joku syy on...joko vauhti tai luotettavuus.
- LukisitkoVAIKKA
Helmikuun Kipparilehden- jossa on raportti V-150hv E-tec-VAKIO- evarin toiminnasta, ja nopeusennätyksistä. Ja vauhtia kuulemma piisaa, ja kustannukset pysyvät kohtuullisina.
Näin helppo on ampua teidän tietämättömien luulotaudit alas:) - JAsitäpaitsi
Nelitahtisten myyjät ovat aloittaneet joka kerta penikkatautisen rähjäripulinsa päristämisen, kun joku on tuonut E-tecin kehityksestä uutisen,.
Ja sinäkään et näköjään huomaa -kilpakoneista mainitessasi-, että montako nelitahtista on pultattuna kilpaveneisiin.
Ja oottakaahan muutama vuosi, niin kohta näätte E-tecit Formula 1 veneissä.
On nimittäin Bombardier vetäny kilpailijoita "KÖLIN ALTA" siihen malliin. - speedboat
LukisitkoVAIKKA kirjoitti:
Helmikuun Kipparilehden- jossa on raportti V-150hv E-tec-VAKIO- evarin toiminnasta, ja nopeusennätyksistä. Ja vauhtia kuulemma piisaa, ja kustannukset pysyvät kohtuullisina.
Näin helppo on ampua teidän tietämättömien luulotaudit alas:)Kirjoitinkin,että aika harvassa on evaria perässä.Kyllä se mercury kuitenkin taitaa olla offipuolella suosituin merkki.Ratapuolella näkee sitten jonkin verran Yamahaa,Tohatsua ja Selvaa varsinkin pikkuluokissa.Ja mitä noihin nelitahtisiin tulee,niin kyllä siellä niitäkin on ja kulkee aika pirun kovaa.SJ-15,GT-30,F-4 luokat ajetaan kaikki pelkästään nelareilla.F-4:ssa 60 hv tehoilla mennään 120 km/h.Ja en tosiaan ole mikään nelarimyyjä.Vauhtiveneeseen tulee ensi kesänä vanhan tekniikan kaksitahtimylly(koska sellainen sattui olemaan varastossa).Mökkiveneessä on sitten 20 hv nelari ja tyytyväinen olen ollut kumpaankin.
- NäinOnNäkyleipä
JAsitäpaitsi kirjoitti:
Nelitahtisten myyjät ovat aloittaneet joka kerta penikkatautisen rähjäripulinsa päristämisen, kun joku on tuonut E-tecin kehityksestä uutisen,.
Ja sinäkään et näköjään huomaa -kilpakoneista mainitessasi-, että montako nelitahtista on pultattuna kilpaveneisiin.
Ja oottakaahan muutama vuosi, niin kohta näätte E-tecit Formula 1 veneissä.
On nimittäin Bombardier vetäny kilpailijoita "KÖLIN ALTA" siihen malliin.Eipä tarvitse ihmetellä E-tecin huonoa menekkiä kun myyjät ovat tämän hörhön tasoisia uhoajia. Mahdollinen ostaja poistuu hyvin äkkiä takavasemmalle tuollaista mouhotusta kuullessaan!
- lapsellista
speedboat kirjoitti:
Kirjoitinkin,että aika harvassa on evaria perässä.Kyllä se mercury kuitenkin taitaa olla offipuolella suosituin merkki.Ratapuolella näkee sitten jonkin verran Yamahaa,Tohatsua ja Selvaa varsinkin pikkuluokissa.Ja mitä noihin nelitahtisiin tulee,niin kyllä siellä niitäkin on ja kulkee aika pirun kovaa.SJ-15,GT-30,F-4 luokat ajetaan kaikki pelkästään nelareilla.F-4:ssa 60 hv tehoilla mennään 120 km/h.Ja en tosiaan ole mikään nelarimyyjä.Vauhtiveneeseen tulee ensi kesänä vanhan tekniikan kaksitahtimylly(koska sellainen sattui olemaan varastossa).Mökkiveneessä on sitten 20 hv nelari ja tyytyväinen olen ollut kumpaankin.
E hörhöllä ei mitään e ikinä ollut,ei vissiin koskaan ajanut eikä edes kyydissä ollut.Hehkuttanut tuota ihme konettaan n 27v vanhaa piristettyä 20 omc useilla palstoilla vuosia,mm:kalastus.com keskusteluissa ja tällä P###Suoli 24.Ennen oli vanha puuvene nykyään ilmeisesti Suvi 410.Kuka tunnistaa tuon hörhön. .nyt kaverit naapurit vihamiehet ym joilla hajuakaan tuosta e spämmiä suoltavasta tunkiosta niin tietoja tänne,eiköhän paskan postaaminen lopu kun nimi ja paikkakunta selviää.
- LopetaJOsinä
lapsellista kirjoitti:
E hörhöllä ei mitään e ikinä ollut,ei vissiin koskaan ajanut eikä edes kyydissä ollut.Hehkuttanut tuota ihme konettaan n 27v vanhaa piristettyä 20 omc useilla palstoilla vuosia,mm:kalastus.com keskusteluissa ja tällä P###Suoli 24.Ennen oli vanha puuvene nykyään ilmeisesti Suvi 410.Kuka tunnistaa tuon hörhön. .nyt kaverit naapurit vihamiehet ym joilla hajuakaan tuosta e spämmiä suoltavasta tunkiosta niin tietoja tänne,eiköhän paskan postaaminen lopu kun nimi ja paikkakunta selviää.
Niitähän on joka kylässä, vanhoja omsseja ja suvi veneitä.
ja oikein "vihamiehiä" huutelet avuksesi :)) - OnkoSIINÄJOTAI
lapsellista kirjoitti:
E hörhöllä ei mitään e ikinä ollut,ei vissiin koskaan ajanut eikä edes kyydissä ollut.Hehkuttanut tuota ihme konettaan n 27v vanhaa piristettyä 20 omc useilla palstoilla vuosia,mm:kalastus.com keskusteluissa ja tällä P###Suoli 24.Ennen oli vanha puuvene nykyään ilmeisesti Suvi 410.Kuka tunnistaa tuon hörhön. .nyt kaverit naapurit vihamiehet ym joilla hajuakaan tuosta e spämmiä suoltavasta tunkiosta niin tietoja tänne,eiköhän paskan postaaminen lopu kun nimi ja paikkakunta selviää.
VIKAA, JOS JOKU ON NOIN TYYTYVÄINEN 27 VUOTTA VANAHAAN HYVIN TOIMIVAAN OMSSIIN ?
JA JOS ON, NIIN MITÄ VIKAA SIINÄ ON-KERROHAN ?
- gfjtruytrtf
2t Wartburgit olivat teiden kingejä! Samalla tavoin 2t-koneet jylläävät myös vesillä.
On se jumalauta noloa että tuommoinen saatanan umpimielinen pösilö on täällä hehkuttamassa Evaria, joka sinällään on ihan hyvä kone. Voi vittujen kevät!
- lapsellista
Jätkä on ihan kylähullun tasolla,täysi trolli,lukee salaa lehtipisteessä kippari lehteä ja sitten hehkuttaa tuota e täällä,kippri lehden toimittaja esitti kerran tai paremminkin maahantuojan kommentin tuosta että e on puhtain perämoottori ja sitä on sitten jaksettu hehkuttaa. .mitään teknistä näyttöä ei asiasta ole eikä mitään todisteita näkynyt.Rupusakin röpötin kerhon puheenjohtaja 2t hörhö ja kylähullu.10v trollannut ja aina samaa paskaa paskaa suoltaa.Älkää ruokkiko TROLLIA ei mitään kommentteja tuohon hulluuteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157