Olen töissä sijaisena opiskelun ohella kehitysvammaisten parissa. Paikassa on muutamia väkivaltaisia asiakkaita. Minua on purtu pari kertaa, on nipistetty ja vedetty hiuksista. Nyt pelkään kenen asiakkaan kanssa olen tänään töissä. Pelottaa, että joku taas puree tai nipistää mustelmille. Onko muilla samanlaisia tuntemuksia? Joo, joku voi sanoa että mitäs menet sinne töihin. Oon siis opiskelija ja rahaa ei tule mistään muualtakaan. En saa kelalta tukia kuin 225 euroa kuussa, en jaksa sen enempää selitellä miksi en. Kaiken huipuksi nyt pitäisi olla hiihtolomaa, niin joudun meneen töihin jossa saan pelätä. ;( Sitten joku toinen saa täydet tuet kotona olosta. Kyllä on niin reilua tämä elämä!
Pelottaa mennä töihin
Pelottaatyöt
1
321
Vastaukset
- doot
pyydä apua muilta työntekijöiltä, sano ettet pysty toimimaan väkivaltaisten asiakkaiden kanssa. jos et ole alan ammattilainen voit vedota siihen että osaamista puuttuu ja no, sinua selvästi pahoinpidellään.
herää kysymys onko paikassa riittävästi osaavaa henkilökuntaa (että osaisivat hillitä asiakkaita).
oletko varmasti hyödyntänyt kaikki tuet? opintotuen (sis. asumislisän), opintolainan ja mahdollisesti toimeentulotuen? aika vähäiseltä rahamäärältä vaikuttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e792478- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä221407Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180