Olen 22 vuotias tyttö. Haluan irtisanoa asuntoni ja jättää työni ja lähteä liftaamaan maailmalle. Minulla ei ole rahaa säästössä vaan haluan elää roskiksia tonkien, kadulla soitellen, hanttihommia tehden. Haluan nukkua teltassa ja ihmisten sohvilla. Haluan mennä johonkin missä on lämmintä, aurinkoista ja kristallinkirkasta vettä. Johonkin missä on syvänvihreää sademetsää silmänkantamattomiin. Sinne missä on värikkäitä katuja ja toreja ja musiikkia ja elämää ja paahtavaa kuumuutta.
En pidä mun elämästä, mun ei oo hyvä olla - herään joka aamu liian aikaisin, toistan joka päivä samat identtiset rutiinit, selaan facebookkia tylsyyteeni ja katsoa kissavideoita, menen aikaisin nukkumaan ja ennen nukahtamista haaveksin paremmasta elämästä. Odotan joka päivä että jotain jännittävää tapahtuis, jos odotan vielä kauan, huomaan että olen kohta elänyt elämäni. Mut valtaa pakokauhu kun ajattelenkin tätä.
Mä tahdon nauttia mun elämästä, elää jännityksessä, matkustaa, nähdä joka paikan. Tuutsä mukaan? Laita mulle sähköpostiviestiä jos olet tosissasi. Lähdetään vaikka sukat olis märät ja päätä huimais
lucid.dreamin@outlook.com
Liftaamaan maailmalle
lucid
1
193
Vastaukset
- KissaMies1
Rohkea veto. Hienoa että joku uskaltaa toteuttaa oman haaveen. Omat haaveet jäi toteutumatta. Mutta on meillä jotain yhteistä kuitenkin vaikka olen mies, minäkin katson tylsyyteeni kissavideoita.
Onnea maailmanmatkaajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491