Eli toinen lapsi on vuoden ja 4kk ja kiukkuinen kaveri. Haluaisi koko ajan olla sylissä ja mielellään niin että äiti puuhastelee ja hän katselee. Poika on ihan aktiivinen ja kiinnostunut kaikenlaisesta, mutta aika vähä uninen ja pääasiassa pahalla päällä kun ei pääsekään syliin tai jos äiti ei vain istuskele (yleensä ei). Pikkujätkä painaa jo yli 10kg ja sylissä kantelu alkaa olla liian raskasta. Välillä istun jätkän kansaa puuhastelemaan ja yritän lähteä sitten itse pois. Ei ole esikoinen, mutta tosi paljon vielä minussa kiinni.. esikoinen oli helpompi tapaus. Saa varmasti riittävästi hoivaa päivän aikana (olen vielä kotona) ja jos eroahdistusta niin ei tunnu alkua eikä loppua olevan :/ Onko muilla ollut tällaisia mammanpoikia/-tyttöjä ja helpottiko jossain kohtaa? Myös vinkkejä saa antaa!
Vaikea taapero syli-iita
Mammanpojanmamma
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022