Etsin tyttöystävää

16v_poika

Moikka

Oon 16v tyttöystävää etsivä poika Oulusta. Suunnitelmissä ois huumorintajuinen mukava tyttö, jonka kanssa vois halailla, suudella, jutella aivan kaikesta ja niin edelleen...
Tytön olisi parasta olla suurin piirtein samanikäinen kuin määki eli 14-17v.
Tykkään melko lyhyistä, tummahiuksisista ja hoikista tytöistä. Itse en oo kovin pitkä (175cm), normaalivartaloinen mukava poika. Jos kiinnostaa - laittakaa tähän vaikka s-postia tai muuta yhteistietoa nii jutellaan lisää ;-)

15

1655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onpa ikävää, että asut Oulussa, vaikka kaupunki onkin minulle tuttu. Itse asun Helsingissä, mutta kaukosuhde ei ole minulle ongelma, mutta matka on aika pitkä... Joka tapauksessa olen 16. vuotiás tyttö noin 150 cm (ehkä vähän liiankin lyhyt), minulla on mustat melko lyhyet hiukset ja olen noin 50 kiloa. Sähköposti olisi whitedemon@suomi24.fi

Pistä viestiä, jos huvittaa, ymmärrän kyllä, että haluat varmaankin tyttöystäväsi olevan lähellä, mutta aina voi olla avoin uusille tuulille.

• 16v__poika

Haluutko joskus pistää kuvas tänne?

Ku kerran sanoit, että et oo kaunis, vois arvioida :D

• 16v__poika kirjoitti:

Haluutko joskus pistää kuvas tänne?

Ku kerran sanoit, että et oo kaunis, vois arvioida :D

Olenko joskus sanonut olevani kaunis, päinvastoin. Valitettavasti minulla ei nyt ole mitään kuvaa, minkä haluaisin laittaa tänne.

• Kalojoenmimmi

gingapore@gmail.com:ille voit kans pistää, oon tyttö 01/15v pituus 159cm ja paino jotai 53kg
      seinäjoen naapurista, ett kauempaa taas :/
      Tosin asun puolet ajast kalajoell mutt silti :D

• Anonyymi

Moi

• Anonyymi

Jos kiinnostaa tossa snp kulmis19

• Anonyymi

Ootko tyttö

• Anonyymi

moi! mä oon 14-vuotias ja etsin poikaystävää! 😍 jutellaanko jossain?

• Anonyymi

missä suhun voisi ottaa yhteyttä?

• Anonyymi

Haluisko joku kiva poika panna 14-vuotiasta oululaista tyttöä muutaman euron eestä? On rahat nyt kyl iha loppu.. tarttisin vähä lisää ;)
      Annan sit vain 12-16 vuotialle, ja muista käyttäytyä asiallisesti. Ja jos huijaat ikääsi tai jotai nii teen heti ilmotuksen! Ja vain Oulussa.

• Anonyymi

Addaa snp Onzku24. Oon ite 16

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Addaa snp Onzku24. Oon ite 16

Minä olen myös 16

• Anonyymi

Kuulostat kivalle. Kuvaus sopii kyl muhun ja asun Oulussa :D Oon 14v, brune, 160cm ja ainaki omasta mielestä huumorintajune ja tykkään jutella kaikesta mitä keksitäänkään:D
      Kiinostais kyl tutustuu :) Käytätkö randomia?

• Anonyymi

Voiko joku olla yhes

• Anonyymi

Haluuko joku tutustuu, oon poika 16/07. Snp: olli_oula

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      251
      3364
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3294
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1974
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      267
      1672
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1376
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      384
      1225
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1129
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      997
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe