Mikä vikana? Kyllä laukean (olen siis nainen) mutta se on vain sen 5 sekunnin hupi ja sitten kaikki on ohi.
Orgasmi ei tunnu miltään
3
305
Vastaukset
- ybhjn
mulla on välillä toi sama ja välillä kestää kymmeniä minuutteja ja en tosiaan tiedä mistä jothuu
- herkunjatkaja
Tiesittekö, että niin naisella kuin miehelläkin on mahdollista jatkaa ja voimistaa orgasmia?
Hyvin yksinkertaista, mutta vaatii hieman uskallusta jatkaa sen ekan "ei saa enää koskea" fiiliksen jälkeen. Monet naiset työntää pään tai käden pois kun orkku tulee. Selitys on ettei kestä.. Ne jotka uskaltavat pidemmälle, ovat löytäneet aivan uuden tason orgasmeistaan.
Eli kum eka purkaus saapuu, parin on se huomattava, annettava aikaa 2-5 sekkaa, jatkettava määrätietoisesti, mutta hellemmin, kun toka aalto tulee, taas vastaava pikkutauko.. Voi jatkaa useita kertoja, parhaat olleet n 10 huippua peräkkäin ja nainen todella tyytyväinen..
Ai mistä opin tekniikan? Eräs nainen teki suuseksiä antaessaan saman itselle.. Aivan huima kokemus. Kyennyt jatkamaan omaa orkkua lauettuani jatkamaan yhdynnässäkin, liikkumalla vastaavin ajoituksin herkutellen jälkijäristyksistä useita kertoja.
Ajoitus on todella tärkeä, liian lyhyt tauko, ei kestä ja liian pitkä niin tunne ei palaa. Kokeilemalla oppii..
Laittakaahan kokeilun tuloksia tänne.. - Kokemustavailla
Minkä ikäisiä aiemmat naiset olette? Johtuuko siitä että olette nuoria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738