Menin aikaisin aamulla poikani huoneen vieressä olevaan wessaan. Oven vieressä oli nappuloita enkä tiennyt mitä painaa valoa varten. Painoin väärää ja tuuletin ulvahti pärisemään, toisella kertaa sama juttu. Hätäännyin koska muut nukkuivat. Poikani tuli ulos huoneestaan raivoissaan aikaisesta herätyksestä ja painoi oikeaa nappia. Unessa hän oli murrosikäinen ja hänellä oli vaalean suoran tukan sijasta tumma kihara tukka. Oikeasti hän on nuori mies ja asuu omillaan.
Luulen unen koskevan minua.
Valon sijasta hälytin
Ingridbltä
1
103
Vastaukset
- Pekkapoikatässä
Sinua unesi koskeekin. Pelkäätkö sotkeutuvasi liiaksi poikasi elämään. Hän on muuttanut kotoa ja asuu omillaan eli on itsenäistyvä aikuinen. Vai pelkäätkö, että suhteesi poikaasi menee huonommaksi ja mietit, miten paljon voit olla hänen kanssaan yhteyksissä, soittaa, käydä,..
Kannattaa antaa nuorelle tilaa oman elämän elämiseen ja löytämiseen ..
Äidin ja pojan suhteeseen tuo unesi liittyy.. ehkä ikäväänkin ..
Avoimuudella suhteet pysyvät hyvinä, voit kysyä pojaltasi, että häiritsetkö tai puututko liiaksi hänen elämäänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707