anteeksi. Syytä itseesi
Tätä et saa kyllä
30
713
Vastaukset
- Goodnight
Voi kauheeta..äkkiä pois täältä.
- Laser_katse_lävistys
Onko vaikeaa kun tiedän heti? Telepatia toimii.
- hullusäolet
lopeta vainoaminen.
- Uutiset_valonnopeudella
Pelottaako miten nopeasti tiedän tekosi?
- oletsäälittävä
Uutiset_valonnopeudella kirjoitti:
Pelottaako miten nopeasti tiedän tekosi?
ei ole mitään tekoja mun puolelta, ei tule kun susta kyse. Olen kuitenkin turvannut selustani, kertonut läheisilleni surkean tarinani suhun liittyen, tietoisia ovat susta ja tässä pohditaan mitä jatkossa tuleman pitää jos sun puolelta ei lopu vainoaminen.
En pelkää sua, vaan syvästi inhoan. Luuseri paskahousuhan sä olet, sääliä kai pitäisi. - sekaisintaidatolla
oletsäälittävä kirjoitti:
ei ole mitään tekoja mun puolelta, ei tule kun susta kyse. Olen kuitenkin turvannut selustani, kertonut läheisilleni surkean tarinani suhun liittyen, tietoisia ovat susta ja tässä pohditaan mitä jatkossa tuleman pitää jos sun puolelta ei lopu vainoaminen.
En pelkää sua, vaan syvästi inhoan. Luuseri paskahousuhan sä olet, sääliä kai pitäisi.Narsisti kun olet niin siinähän luulet ettet ole mitään tehnyt. Mutta usko pois.. sinä kaiken aloitit ja itse olet syypää. Sinä tässä vainoat eikä kukaan muu. Plus mitä sotket ulkopuolisia asioihin. Eikö paskahousuilla pokka riitä keskustella kahdestaan sivistyneesti ja miettiä omia tekojaan. Ja älä huoli tunne on molemminpuolinen. Sinuakin inhotaan mutta tuplasti enemmän. Sinä itse laitot taas hullunmyllyn pyörimään. Koitahan itse miettiä. Minä en ole sinua ikinä vainonnut.
Sinä taas olet minua. Yhdessä vaiheessa kaikki oli välillämme hyvin
mutta sinä harhapsykooseissasi teit tekojasi ja aloitit henkisen kiusaamisen. Katso peiliin ja mieti. Sen jälkeen keskustele ja esitä anteeksipyyntö minulle ja elä omaa elämääsi niin kuin minäkin teen. Minua ei sinun olemassa olosi kiinnosta hevon..... sinä vain tunnut änkeävän joka vitun väliin...
- tämäon
niiiiiin ihana :)
https://youtu.be/Vvs2h7PnFLQ?list=RDkLOY2VLy82U- Lävistävä_tietoisuus
Kehtaatko eteeni enää tulla ?
- Lävistävä_tietoisuus
Mitä kehtaat väittää tämän jälkeen???
- Portaillasikerranm
Ei se haittaa en minäkään anna sulle anteeksi sinähän tämän tuhosit. En voinut kertoa mitään. Miksi helvetissä lähetit sen viestin? Samalla olisin kertonut kuinka en enää rakasta ja erota haluan. Arvaat varmaan jos olisi nähnyt sun viestin olisi arvannut mitä olen touhunnut. Älä ole huolissasi poistin sen viestin eikä tiedä mitään. Enkä anna sille edes epäilyksiä joten tästä selvittiin. Uskon ettei meistä olisi tullut mitään. Olet kiero ja arvaamaton joten sovi mulle. Ilmankos sulla ongelmia ollut aikaisemminkin miesten kanssa. Olisi se ollut ehkä hyvää seksiä kanssasi mutta tuskin muuta olisi ollut. Muuten miksi kerroit kaverillesi meistä? Sekin puhui ohi suunsa ja nyt yksi yhteinen tuttumme joko arvaa tai tietää. Mun oli pakko kuullostella mihin tämä johtaa sun jutut meni vain sekavammaksi. En enään luota sanot mitä tahansa. Jään tähän suhteeseen koska sitä ei tarvitse epäillä mistään ja sen kanssa on helppo olla. Ehkä löydän uudestaan rakkauden siihen näin toivon.
- Jghjt
Trolli taas
- SsaturnuksenRenkaat
tuo mulle taivaalta kuusi kuuta..
https://youtu.be/Vvs2h7PnFLQ - Syvällinenmies
Minä en keskustele tässä ketjussa, ihan tiedoksi. Ei kiinnosta tippaakaan nämä houreet tällä palstalla.
- Fjhfyjjk
En minäkään.
Ihmettelen vaan miten jotkut jaksaa vääntää :O - Syvällinenmies
Fjhfyjjk kirjoitti:
En minäkään.
Ihmettelen vaan miten jotkut jaksaa vääntää :OSamaa ihmettelen. Toivottavasti saavat apua.
- Peltonen_
Fjhfyjjk kirjoitti:
En minäkään.
Ihmettelen vaan miten jotkut jaksaa vääntää :OJoskus on pitkä tumma nainen ja joskus taas ei-nyt taitaa taas olla ei
- Fyhfyjjk
Syvällinenmies kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Toivottavasti saavat apua.
Ei ne mitään apua edes halua. Palstaharhat vieneet mennessään.
- Täällänäävaan
Väittelee keskenään ja eivät tunne toisiaan.
- Fjhfyjjk
Shh, älä vaan paljasta meitä.
Mistä täällä nyt taas riidellään?
- Sorryoonpahoillani
Sorry läks käsistä. Ei ole x. Oon pahoilsani.
- Fjhfyjjk
Älä tuo niitä harhajutttuja ainakaan tänne!
- Storipahoslaki
Fjhfyjjk kirjoitti:
Älä tuo niitä harhajutttuja ainakaan tänne!
Tsori. En kestä mahsmakrrorkgta.
- Fjhfyjjk
Tänne ei myöskään saa tulla humalassa!!
Vain iloisin mielin.. - Padloiggdjisory
Fjhfyjjk kirjoitti:
Tänne ei myöskään saa tulla humalassa!!
Vain iloisin mielin..Tsori. Hehstoperååå. Hyi hitsa. Moiii😘
- Fjhfyjjk
Kaikki löytäneet hyvin perille?
Täällä emme suvaitse harhaista solvausta. Vain kauniita sanoja rakkaudesta ja ikävästä. - Uinujauneksi
Fjhfyjjk kirjoitti:
Kaikki löytäneet hyvin perille?
Täällä emme suvaitse harhaista solvausta. Vain kauniita sanoja rakkaudesta ja ikävästä.Samaa mieltä. Kauniita unia sulle.
- tunnensyvemminkuinsua
Sorry mutta kyllä hän tumma on vaan vetävä mimmi eikä näissä asioissa ihminen mahda juuri mitään kun feromonit ymsjp vie kumpaakin ettei rajaa näy 💞
- Turhaariitas
Olen antanut jo anteeksi.
Ihmisiä ollaan kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047