Se on vaikeaa,kyllä. Se on vaikeinta mitä tässä maailmassa voi tehdä.
"En jaksa kantaa"
"Se painaa paljon"
"En osaa"
Haistakaa oikeasti VITTU !!! Noh vajaita ootte,en minä sille voi mitään. Ei asiakkaisen korvien välissä ole mitään. Sama kuin simpsonien homerilla (herneen kokoinen aivo). Käy lähinnä sääliksi teidän tyhmyys.
Lautasen kanto.
3
263
Vastaukset
- kokki-tarjoilija
Jo on huono kippola, jos ei henkilökunta hoida hommiaan...
- Raflanomistaja
Miksi tarjoilijan pitäisi tehdä kaiken työn? Asiakas maksaa meillä siitä,että tarjoilija kantaa lautasen pois pöydästä. Jos asiakasta ei miellytä ruoka/palvelu niin silloin asiakas voi ostaa itselleen lahjakortin hyvitykseksi. Tällöin ravintola tekee voittoa eikä tappiota. Jos asiakas ei suostu maksamaan niin paikalle soitetaan poliisit.
- TaasyksiVAINasiakas
Auttakaa ymmärtämään, mikä idea näissä Raflanomistajan aivopieruissa oikein on. Itse 100% tosikkona en koe olevani kykenevä tulkitsemaan ajatusmaailmaansa näiden 'epäkielisten' viestien takana. Miksiköhän juuri lautasten palautus keruupisteeseen on valikoitunut aiheeksi keskusteluun? En muuten ole vielä itsekään onnistunut löytämään ravintola-statuksella toimivaa liikeyritystä, jossa olisi käytössä kuvaillun kaltainen järjestely. Saattaisi olla veikeäkin kokemus. Aiemmin mainituksi tullut tippi ei vain istu tähän suomalaiseen yrityskulttuuriin, jossa riskinotto kuuluu yrittäjälle eikä työväelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229