Eli siis mulla on ylihuomenna eli keskiviikkona hammaslääkäri ja mun hammas paikataan... Oon ihan kauhuissani!!! Mua pelottaa ihan sairaasti. ei mua muu pelota kun ainoastaan se puudutus. Kuinka pitkä se piikki on? Kuinka syvälle se työnnetään? Kiitos jo etukateen vastauksista!
Ylihuomenna hammaslääkäriin
Piikkikammo
1
178
Vastaukset
- Hessim
multa revittiin pois taka hammas ylhäältä. oli läpi mätä hammas ja hieman kiepä myös välillä. kunnallinen hammaslääkäri toiminta osoitti minulle tänään ammattiosaamistaansa täysillä. puudutus laitettiin, jonka aikana otettiin röntgen kuvaukset. sen jälkeen hammas kiskaistiin irti. operaatio itsessään kesti 1min :D tuntui aivan mahtavalta. halasin lääkäriä ja varasin uuden ajan !
PELOTTI HIRVEÄSTI ! silti kaikki meni TOSI HYVIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295