Missä Seinäjoella on ns. kuntoiluportaat, joita voisi juosta edestakaisin? Näin niistä jossain blogissa kuvan, mutta itse paikkakunnalle muuttaneena en tiedä, mistä niitä etsisin. Ilmeisesti ovat Joupissa jossain. Voisiko joku ystävällisesti kertoa, missä ne ovat ja mistä sinne pääsee? :)
Kuntoiluportaat Joupissa?
TreeniäPortaissa
8
247
Vastaukset
- latuskapäät
Lakeuden Ristin torniin on portaan. Muutoin on aika laakeeta vaa.
- TreeniäPortaiss
Seinäjoella on kuntoiluportaat. Ilmeisesti Joupissa, kun ei muualla ole mäkiä, mutta missä siellä. Voisiko joku asiallinen vastata?
- mitähämitämitä
Kyllä mun kerrostalossa on portaat. Ihan pohjassa asun.
- hissitön
Eiku pohjassa.
Onko teillä hissi?
- Asso
Juokse Lakeuden Ristin portaat ylös alas.
- googlaa
Mitäpä jos vain googlaisit, niin varmasti löytyy, portaat.
Joko Seinäjoenkaupunki.fi tai Kuntoiluportaat/ Seinäjoki, johan alkaa löytymään.- portaat_
En olisi tullut täältä kysymään, jos google olisi löytänyt. Kukaan ei siis tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022