Onko kellään kokemusta Kontiolahden eläinlääkäristä? Olen uusi kunnassa, ja mietin minne keskittäisimme lekurikäynnit, koiria on 2 ja kissoja 3.
Kokemuksia Kontiolahden eläinlääkäristä?
5
1906
Vastaukset
- panisinkin
hyvän näköinen mirri on.panisin
- itsekokenut
Hyvä eläinlääkäri, osaa tehdä myös vaativia leikkauksia!
- Koiruus5788
Tutun koiria ei ole saanut diagnosoitua koskaan oikein, vaan joutunut käymään muualla. Kaiken lisäksi tutkinut älyttömästi kaikkea mahdollista ja laskut sen mukaisia.. voi toki olla osaava mutta nämä jutut olen kuullut.
- NämäOnNähty
Aivan, aivan.
Niin minäkin olen elämäni aikana kuullut hevosmiesten tietotoimistosta yhtä jos toistakin ja mennyt onneton vielä niitä uskomaan!
Nyt vuosia myöhemmin kun asiat on selvinneet, niin ihmettelen miten hyväuskoinen olen ollutkaan. Mutta usko sinä vaan ihan mitä vaan mitä milloinkin mistäkin kuulet ja muista levitellä kuulemiasia mahdollisimman laajalti. Saat siitä oikein helvetin pitkäkestoisen ja mahtavan orgasmin. - ollakkovaikoeiköolla
No mikäs se nyt on kun noin tunteisiin meni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259