daewoo jättää tielle

dalwiauto

Daewoon lasit huurtuvat niin pahasti, että pitää välillä pysähtyä laseja puhdistamaan.

Lähde: Tekniikan maailma

10

3813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tacuma

Minulla on Tacuma, luultavasti saman verran kuutioita sisällä ja sama puoliautomaatti ilmastointilaite kuin Nubira SX:ssä. Pelkkä ilmanvaihdin kyllä kosteella nollakelillä jättää takasivuikkunat huuruun ja muutkin ikkunan reunat, mutta kun ilmastointilaitteen laittaa päälle, niin ei enää niitäkään. Meitä on kyllä aika usein vaan kolme henkeä matkassa. Ei ikkunat ole olleet neljälläkään huurussa. Myös lämpöä on tähän mennessä riittänyt. Olen muuten huomannut, että ei ne ole huuruttumia muutkaan tila- ja farmariautot. Niissä näyttää järjestään olevan liian tehoton lämppäri ja ilmastointilaite.

• -ah-

Eipä ole noin koskaan käynyt.

• Matiz

Ei oo käynyt tolleen. Ei ole edes ollut lähellä, eli ei ole alkanut ajaessa huurtumaan.

• man-legally

no ilman muuta mersu

• Evanda

Hyvin pysyy Evandan lasit auki vaikka viisi henkeä kyydissä. Puhalluksen joutuu asettamaan puoliteholle, mutta eipä se haittaa; puhallin hiljainen.

• Jussi

Minulla on myös Evanda ja takasivulasit ei oikein tahdo pysyä auki neljällä hengellä. Mihin puhalluksen pitäisi olla suunnattu ja täytyykö käyttää ilmastointia?

• Tacuma
        Jussi kirjoitti:

Minulla on myös Evanda ja takasivulasit ei oikein tahdo pysyä auki neljällä hengellä. Mihin puhalluksen pitäisi olla suunnattu ja täytyykö käyttää ilmastointia?

Kosteella ja talvella vain pysyy ilmastoinnin avulla. Mutta näin se on suurimmassa osassa autoja.

• Autoileva
        Tacuma kirjoitti:

Kosteella ja talvella vain pysyy ilmastoinnin avulla. Mutta näin se on suurimmassa osassa autoja.

Talvella ei ilmastointi toimi sen enempää sinun daewoossasi kuin missään muussakaan autossa. Merkkivalo voi palaa, mutta n. alle 5 asteen lämpötiloissa ilmastointi on hipihiljaa.

• PrätkäMies
        Autoileva kirjoitti:

Talvella ei ilmastointi toimi sen enempää sinun daewoossasi kuin missään muussakaan autossa. Merkkivalo voi palaa, mutta n. alle 5 asteen lämpötiloissa ilmastointi on hipihiljaa.

Kyllä se ilmastointi toimii kylmälläkin, se huurteenpoistonappi automaatti-ilmastoinnilla varustetuissa autoissa pistää sen päälle aina.

• eipäs
        PrätkäMies kirjoitti:

Kyllä se ilmastointi toimii kylmälläkin, se huurteenpoistonappi automaatti-ilmastoinnilla varustetuissa autoissa pistää sen päälle aina.

muuten toimikkaan !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe