Olen 12-vuotias poika ja tarvitsen nopeasti apua!
En tiedä miten aloittaisin tämän kysymyksen. No, olen huomannut jotain erittäin ahdistavaa. Kun olen koulussa oppitunnilla ja minulla on tylsää, alan laittaa hiuksia. Olen nyt huomannut, että miten helposti ne irtoavat. Tarvitsee vain vähän vetäistä hiuksia ohimon kohdalta, niin irtoaa enemmänkin kuin yksi hius.
Nyt kun olen huomannut tämän, hipelöin koko ajan hiuksiani. En uskolla puhua tästä vanhemmilleni, koska minusta tuntuu että he eivät ottaisi asiaa tosissaan ja nauraisivat (ainakin isäni) minulle. En myöskään halua selvittää tätä lääkärissä, koska kammoan piikkejä. En halua joutua mihinkään verikokeisiin, koska olen vasta ollut sellaisissa.
Jos ihminen oikeasti kaljuuntuu, tarvitseeko hiuksia nyppiä päästä vai irtoavatko ne itsestään? Kuvittelenko vain että kaljuunnun, vai olenko ymmärtänyt väärin mitä se tarkoittaa?
Olen kerran maininnut asiasta äidilleni ja hän vastasi että tämä johtuu varmaan murrosiästä, joka on jo alkanut.
Tahdon vielä kertoa että tämä ei ole mikään vitsi, kuitenkin moni niin ajattelee. En löydä netistä mitään tietoa lapsen kaljuuntumisesta. Joten auttakaa mua, en löydä mistään vastauksia!
Ps. Pitäisikö asian antaa vain olla ja huolestua vasta sitten kun päälaki alkaa paistaa?
Tarvitsen apua nopeasti, auttakaa!
Kaljuuntuminen
2
180
Vastaukset
- rautaav
Sinulla on raudanouute
- LääkäriTietää
Juu mene lääkärille.Tablettihoito saattaa auttaa jos raudanpuute.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748