Muistaako kukaan levykauppaa Sopinkulmassa? Muistaakseni kävin sieltä ostamassa pari kasettia 1981. Kaikki tiedot otetaan kiitollisuudella vastaan
Levykauppa Sopinkulmassa?
18
1777
Vastaukset
- hyvävelioot
Oli se siinä silloin. Muistan kun Annikki Tähtinen jakoi nimikirjoituksia avajaisisa. Se oli sitä kasetti aikaa ja niitä stanan nauhoja sai kelata jatkuvasti kun ne hirtti.
- uuttaja.vanhaa
Ja sen liikkeen vastapäätä toisella puolen Erkontietä oli osto ja myyntiliike. Vieläkö muisti pelaa?
- kaukoräyhkö
Mie muistan sen. Sillon siellä myytiin Mutkattomien Jätkän humpaa varmaan kultalevyn verran. Oli ne kovia äijiä. Ovatko vielä elossa?
- Hitmevitbanana
Luhtalan Play niminen liike, tuli ostettua muutamakin LP. Samoihin aikoihin toimi kärrytiellä Pihon soittimia ja äänitteitä myyvä liike, mut kuka muistaa Hitmakersin?
- semmostajuu
Itse ostin Elviksen ja The Shadowsin kasetit...myyjä sanoi Elviksestä että "Tää sit joko kolahtaa tai sitten ei". Kolahti.
- hyvämuisti
Ekan musiikkikaupan perusti Petteri Hänninen
- kaipaansitäaikaa
Siskosein osti Anna Mutasen Karjalan kunnailla ja meillä se kasetti soitettiin tosi puhki kun tiällä Tietävälässä ei ollut silloin vielä televiissiota. Hyvä levy kauppa se oli. Olis vaan vielä kin.
- Jorkan.Fury
Kyllä Reijo Kallion " Viikonloppuisä" oli kovempaa kamaa.
- miäsmaalta
Pitikö Yvonnen poika sitä liikettä, vai kuka?
- käärinäiskä
Jori Malmstenkin oli siihen aikaan kova stara. Kyllä sitä kaipaa niitä levy kaupan aikoja. Myykö kukaan nykysin Orimattilassa levyjä. Se Anselmikin on jonnekkin häipyny?
- Olaveikko
Anselmi löytyy varmasti messuilta keväällä. Tosiaan ostin Sopinkulman vieressä olevasta liikkeestä Yahaman urut ja vastapäätä olevasta liikkeestä Philipsin vanhan levarin. Liikkeiden nimiä en muista. Piholta taas ostin bassokitaran ja vahvistimen, Hitmakers on mennyt ohi kuten paljon muutakin.
- jojo80s
Oliko Set cafen kohdalla joku pieni muotiliike? Muistelen että joku gay olisi pitänyt sitä.. kävin ostamassa jojon sieltä.. muistikuvat on näin lähes 40-vuoden jälkeen aika pirstaleisia
- ErkkiNimi
Hitmakers oli yksi ovi vasemmalle Mustan orin sisäänkäynnistä (eli siis nykyään Set Cafe). Beaversin farkkuja sieltä ainakin taisi saada. Itse kävin hakemassa tarroja, niitä on varmaan vieläki jossain.
- Hitmivit
Ne tarrat,,, naurattaa aina kun menee johonkin ns. Erikoisliikkeeseen, tekis mieli kysyä onks tarroja. Tätä ei kaikki ymmärrä. Ja se hitmakers oli edellä aikaansa, omistaja vaikuttanee nastolan suunnalla aivan eri hommissa nykyään.
- onmasentavaa
mikset kysy niitä tarrojasi kaupoista, taisi olla aika ankee lapsuus kun vieläkin nitä tarrojas kaipaat vai?
- semmostajuu
Tarrat oli kova juttu ja luulen että elämässä kuuluukin arvostaa pieniä asioita. Mieluummin ankea lapsuus kuin ankeat kommentit aikuisiällä.
- levykauppa
Ketkä kaikki soittivat Mutkattomissa, muistaakseni yhden isä piti musiikkikauppaa Sopin vieressä. Nimi alkoi M;llä, olisko ollu Melanderin liike.
- Anonyymi
Yvyn poika Luhtalan Matti piti soparinkulmassa musaliikettä ja musisoi Mastangs-rautalankabandissä soolokitaristina japania myöten ja soitteli Reijo Taipaleenkin kanssa ainakin yhden LPn verran. Autereen Anssi löytyy netistä edelleenkin Anselmin Aarteet nettillevykaupan yrittäjänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728