Mitä tunteita se herättää sussa?Mua jännittää mutta hyvällä.Toivottavasti meillä ois rohkeutta nyt ratkaista tämä tilanne,toista kertaa ei välttämättä tule tai vie ainakin aikaa.Kyllä me saatais toisemme mutta vaatii riskinottoa,oon valmis mutta oletko sinä?Muista antaa vinkkejä niin osaan toimia ,en muuten avaa keskustelua ja tämä jää sitten mysteeriksi 4ever.En tiedä onko meillä tulevaisuutta mutta haluisin tutustua suhun kuitenkin....Vi ses!N>M.
Ensi viikolla nähdään pitkästä aikaa..
12
661
Vastaukset
- forUmypair
Uuh, voi hanibeibi kun ajattelenkin sua niissä sun paidoissa ja tiukkaa sävyä esiintymisessä. Me kun kohdattiin, mä olin vasta untuvikko. Nykyään osaava bisnesihminen. Odotan innolla yhteistyötämme ja sitä että saan haastaa sut :)
- oothansämuuttunut
Bisnesihminen.. luuletkohan itsestäsi liikoja? Ei sitä hanibeibiä haasteta vaan sitä rakastetaan.
- jännitystiivistyy
Oletko varma että näette ensiviikolla?
- apmee
olen varma...
- enetsiketään
Ei nähdä eikä puhuta. Ainoa asia mikä minulta puuttuu on vakituinen työ, yksityiselämässä viihdyn yksin.
- ensiviikolla
Kaikki on mahdollista. Ensimmäinen joka kiinnosti oikeasti.
- dsfgdrtdr
Kun tulisitkin juttelemaan. Minkälaisia vinkkejä haluat?
Minusta on mukavaa nähdä vanhoja tuttuja ja jos vielä voi selvittää vanhoja keskeneräisiä asioita hyvässä hengessä niin vielä parempi. :)
Ei kyllä tietoa kenelle aloittaja kirjoitti?- Jännäfiilis
Alkoi heti ahdistaa, kun luin tämän. Joo ja en oo se mies kelle tämä menee.
- Minuahanseyleensä
Miksi sinua ahdistaa?
- ahdistaamuutenki
Elä luule minuksi aloittajaa...
- kultakooisitmulle
hmm..jotain vinkkiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047