Synttärit yksin:(

Unicorni12

Joudun viettämään 14-vuotis syntymäpäiväni yksin. Merkkipäiväni on jo huomenna enkä odota yhtään innolla:( Tulee vain entistä yksinäisempi olo. Ja en edes tiedä mitä voisin tehdä.. Pyysin ensin kavereita käymään mutta, yhdellä yhteisellä kaverillamme on 2 yön päästä myös syntymäpäivä ja ovat kuulemma järkänneet hänelle jotain eivätkä siksi tule mun luo ees käymää:( arvatkaapa vaan kiinnostaako mennä sen kaverin syndeille. Onko siis ehdotuksia mitä teen huomenna YKSIN..? Ps. On aika surkee olo..:(

3

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pian61

Sinä voit tehdä ihan mitä vain kivaa synttäripäivänäsi. Olen jo ikäihminen ja en ole monta synttäripäivää juhlinut, en käy kovin usein toistenkaan perhejuhlissa ja eipä minullakaan olisi ollut tilaongelma juhlia järjestäessä kun niitä juhlijoita ei ole ollut pilvin pimein.
      Ja usein se onkin niin, että niissä kekkereissä juokseminen on vain pakonomainen velvollisuus. Jos on sukua, tuttuja ja kavereita ja muutama ystäväkin, niin juhliin meno on usein pakkopullaa. Kun tämän tiedän, niin en edes ole halunnut järjestää näitä pakkokäyntejä kenenkään riesaksi. Jos kutsutaan, niin monen on velvollisuudesta kuin vain mentävä, ostettava lahja ja kukkia.
      Lieneekö asia näin, mutta olen tavannut tosi harvoja ihmisiä, jotka rakastavat ramppaamista synttäreillä, rippijuhlissa, läksijäisissä, tupaantuliaisissa, ym. Ja jos juhlat laittaisin, niin ainakin minusta olisi tosi inhottavaa tietää, että sinne tultaisiin vain kohteliaisuudesta ja siksi kun ei nyt vain viitsi kieltäytyä.
      On hyvä olla ystäviä ja tavat vapaasti silloin kun itsekullekin sopii, mutta vanheta voi ihan itsensä seurassa.
      Toivotan sinulle oikein hyvää syntymäpäivää. Lapsuus on takana nuoruus edessä ja elämä. Olkoon kaikesta huolimatta sinulle tärkeä päivä ihana ja jääköön siitä jotain mieleesi, jota voit vielä muistella sitten kun hiuksissa alkaa hohtaa hopea.

• Unicorni12

Kiitos!:) ei se mua muuten haittaakkaan mutta muiden juhlat menevät aina mun edelle (ei siinä mitää oon viettäny jo 2 synttärit yksin) mutta muutenki vapaa-aikana mä jään aina porukan ulkopuolelle..

• Anonyymi

Huutista lonerille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      93
      1114
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe