Siellä missä me tavattiin

saatnauraa

Kävin paikassa johon liittyy muistoja susta. Tulu haikea ja vähän surullinen olo. Mennyt on mennyttä, mutta raahautuu kuitenkin koko ajan mukana.
Oon jumi, kun rakastun jään siihen paikoilleen. Vaikka muut menis eteenpäin, säkin jo ajat sitten.
Kai olen uskollista sorttia.
Miksi tuon sanominen tuntuu kornilta. Hmm. 🤔 Gyllä se siitä taas.

14

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unestaherännytmyös

Rakkauden menettäminen on kuin pieni kuolema. Sitä kohtelee noita kohtaamispaikkoja kuin pieniä hautakumpuja.

Ikävältähän se tuntuu.

• Ap___

Tuo on kyllä totta. Sanoit sen vielä niin kauniisti.

• AP, tiedän mitä tunteita käyt lävitse, itselleni on joskus ollut semmoin omituinen taipumus, näin muistaa kunnolla yksityskohdat
      Harmi kun teijän juttu meni metsä, tsemppiä =)

Itsellä sama tilanne myös, muistelen lämmöllä ja kaipaus on myöski kova, mutta tilanne on see mikä on :/

• kokemuksia_

Ei kaikki eteenpäin mene. Paikoilla junnaa tunteet. Hänestä ei tietoa. Koko ajalta, olikoha edes varattu, niin usein näkyi odottamattomissa paikoissa

S. Siinä on sitä jotain.

• kaihotenkatson

Arvaa vain kuinka kaihoten katselen niitä paikkoja joissa olen ollut sinun kanssasi. En todellakaan ole päässyt eteenpäin vaikka vois luulla.

• kuvitteleevaan

haluaa enemmän ja lisää ja uusia paikkoja sinun kanssa että aina ja jokapaikassa tulee muistoja sinusta mieleen ja sinun huulistasi suloisista joita olen saanut joskus hieman......

• Kesänalkuvaikka

No hän ei ikäväkyllä ole huuliani... Niitä paikkoja on oikeastaan 2-3 joissa olemme olleet. Yhdessä eniten, toisessa 2 krt ja kolmannessa kerran. Ai niin on vielä yks paikka jossa kerran oltu. Ja sitten ulkosalla parissa paikassa.. Ohimennen muistelen sitä aikaa.

• huutelua

Ap. Vois vaikka valaista tyhmää kansaa missä tai mitä ne paikat on mihin liittyy muistoja?

• sdfsdfsdf

Mä en vois mennä lähellekään paikkaa jossa kohtasin tämän ihmisen. Ajatuskin sinnepäin menemisestä on mahdoton. Onneks ei tarvi!

• Tuon_kokenut_mies

Aloittaja pääsisi parhaiten eteenpäin kun sanoisi se mitä ajattelee toiselle. Oli reaktio sitten mitä tahansa, niin sen jälkeen on helpompi jatkaa. Tietämättömyys ja asioiden jossittelu omassa päässään syö ihmistä.

• Uskaltaako aloittaja kertoa että mikä mahtaa olla se paikka? Kenties voisi auttaa jos et sitä henkilöä tämän palstan henkilöiden seasta.

• Edelleenläpikäymättä

Sama.. En halua käydä paikoissa, missä meillä oli hauskaa.. Ehkä jonain päivänä.. Muttei vielä..

• Ap___

En avaa enempää missä kohtasimme.
      Olimme paljon yhdessä ja juttelimme. Minä menin ihastumaan ja sinäkin tunsit jotain minua kohtaan.
      Se oli hullun hommaa, mutta aika ihanaa.
      Lopputulemaa en välittäisi muistella koska syytän siitä itseäni.
      Se mitä ajattelet nykyään on minulle suurin piirtein selvää. Olet mennyt eteenpäin. Toivottavasti muistat kuitenkin tytön, joka oli höpsö ja ajattelematon.

• näinsemeni

kesällä kävin muistoja herättävässä paikassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe