Onko rakennuksille tänä päivänä mitään mahdollisuutta päästä oppisopimuksella?
En ole ainakaan löytänyt juuri lainkaan tarinoita että joku olisi päässyt?
Ikää löytyy 35 vuotta, mies. Työturvallisuuskortti löytyy. Rakennusalasta ei ole työkokemusta mutta osaan kyllä niitä hommia tehdä. Saa myös vinkata
firmoja mistä voisi kysyä oppisopimuspaikkaa
Oppisopimuksella rakennusalalle?
2
2003
Vastaukset
- nnbbgghytr
Ei kokemusta, mutta osaa tehdä ja oppisopimus olisi mielessä? Oppisopimuksen kautta voitaisiin saada vähemmän märk. rakennuksia.
http://toimistot.te-palvelut.fi/varsinais-suomi/koulutuspalvelut;jsessionid=0EC75F00C9B5EA82F6939103154C9A46?p_p_auth=KlQvm1Wz&p_p_id=77&p_p_lifecycle=0&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_77_struts_action=/journal_content_search/search - Lankari
Moro! Itse juuri valmistuin (2 pöivää sitten) rakennusalan perustutkinnosta.. aloitin raksahommat 2014 syyskuussa heti armeijan jälkeen vuokrafirman kautta yrityksessä, jossa alotin heidän omilla kirjoilla oppisopimuksen maaliskuussa 2015. Pelkkää hyvää sanottavaa, ja työt jatkuu nyt normaalisti koulunkin jälkeen. Duuni itse oli tosi mielenkiintosta, koska firma jossa olen töissä tekee erilaisia home- ja mikrobivaurio kohteita sekä sisäilmaan liittyviä korjauksia. Paikan saantia helpotti paljon se, kun firman omistaja on entinen urheiluvalmentajani eli tuttu mies.. Jatka etsimistä, kyllä se paikka jostain aukeaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742952
- 672812
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 201600
- 251572
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259