On mielestäni paras eläinnäyttelijä sarjassa. Ei ole näkynyt pitkään aikaan,lassien näköinen?Ei ole sekarotuinen ainakaan. Terveen näköinen nuorehko otus eikä kuvota kuten se dinglen harmaa karvakasa. Dog kulkee miten sattuu talossa eikä ole vahtikoira kun ei hauku taloon tulijoita. Talon valvonta kameratkaan ei käytössä.
Luckyn koira Dog
5
181
Vastaukset
- batmani
En ole viimeisiä jaksoja nähnyt, eli en tiedä minkänäköinen koira tällä kertaa on kysymyksessä, mutta ainakin kolme koiraa olen nähnyt Luckylla. Eka oli harmaa pieni sekarotuinen, kerran vilahti bordercollien näköinen ja viimeisin näkemäni oli ilmeisesti australian paimenkoira, jolla pitäisi olla tosivahva paimennus/vahtimisvietti.
Eipä enää Moiran tilallakaan näy koiria niin kuin Andyn aikaan, ja moni muukin koira on siirtynyt paremmille metsästysmaille.
Missä muuten kissat piileksivät, en muista että kenelläkään olisi koskaan ollut kissaa! Ainoastaan eläinlääkärin vastaanotolla.- Dogista
Dog ja Lucky nähdään ainakin elokuun jaksossa Kartanossa ja myöhemminkin. Koira on hyvin opettu esiintymään. Kun joku käy talossa ja Dog ei välitä.
- WuffDogiwuff
18.8 jaksossa nähdään ruskean valkoinen Dog koira juoksemassa talossa Lycky luo. Koira oli jossain ulkona ja talossa käynyt vieras päästi sen sisään..
- imnota_robot
Alfie on ihana koira!
Sitä Marlonin dallua mä en voi sietää, mutta juurikin, koska mä en dalmatialaisista tykkää.
Lachlanin koiraa en edes muista, sen verran harvoin on näytillä.- Paimenkoirakjh
Dog näyttelee tarvittaessa hyvin lähes kuuroa ja hajuaistinsa menettänyttä koiraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748