Mikä ajaa kiusaamaan naapureita

hämmästynytnaapuri

Naapureiden puolesta kirjoitan tämän. Katumalle muuttanut pariskunta aloitti toinen osapuoli ainakin kuvakaappauksilla muiden fb sivuilta heidän kuviaan milloin mitäkin, asunnon vuokra suhdekkin päättyy haukuttu vuokranantajakin kaikki. Nyt olen hänen toimista kirjoitellut niitä ei kestä. Mikä ajaa ihmisen tälläiseen käytökseen. Onko kokemuksia.

6

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napanderi

On kokemusta hän ei voi hyvin, on pitkäaikaistyötön muutenhan olisi työlistetty yksi syy ettei on mielenterveys ongelmat uskon viimeiseen käytöksen perusteella, toisten naamoja jakaa blogeihin keksii hatusta asioita joka paikassa missä asuu" muuttoauton moottori käy kuumana" sossun nykyään kelan rahoilla tietty. Oma auto on olen ymmärtänyt perusturvaa nostavalla ei varaa olisi, peruste hylätä toimeentulotuki ilmoitan eteen päin huomena. Mikä törkeintä blogeja tekee muista ja joku kommentoi nostaa turhia syytteitä verorahoilla työtön kun on ilmainen oikeudenkäynti tähänkin puutun joku laki hullullekin. Itseensä kohdistuvaa kritiikkiä ei kestä, muista hänellä kesittyjä tarinoita toimii juuri niin siksi ihmiset hermostuu ja sitten syyte korvausten toivossa valtion pussista. TYÖTÖN PUMMI MENE TYÖHÖN ELÄTÄ ITSE ITSESI. kirjoitan tämän joka paikkaan nimien kera tähän en viitsi kun vaatii poistamaan niinkuin edelliset eihän hänestä totuutta saa kirjottaa, uudet naapurit kandeis googlata.

• kissapöydänalla

Hän on suomessa kuuluisa netti kiusaaja yleisesti itsekkin syytettyjen penkillä paatunut rikollinen. Itsestään ei kirjoita olen pyytänyt kopioita oikeuden istunnoista ihmisiltä ja alan tehdä blogeja " kissa pöydän alla"

• katumankatti

Kulkukissat pois pöydiltä

• laitoshoitoon

Jos sama hörhö puolustaa lasten murhaajaa ei normi voi olla millään tavalla, suljetulle tuollaiset loppu elämäksi.

• työtätekevä

Pitäisi työllistää jäisi ei jäisi aikaa moiseen, ruoka jonossa juoksee ja arvostelee työtä tekeviä.

• vähävarainen

Makkara maistuin. Ajattelimme miten noin sivistynyt ihminen jumalasta seuraava alentuu vähävaraisten ruuanjakoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4605
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe