Moi. Oon siis vaan 13v kuukautisia ei oo vielä eikä oo tulossakaan vielä. Mulla on semmosia ärsyttäviä oireita. Eli joka viikko yleensä maanantaina noin kello 1-3 aikaan päovällä mun alapäähän tulee outo tunne joka kestää puoltuntii-1,5h. En tiiä mitä tää on enkä oo kertonu kenellekkää. Yleensä sillon meen vessan muttakun se tulee kesken tunnin nii on paha mennä vessaan koko tunniks vaikka ei ees tuu pissaa. Apujaaaa😭
Ongelmia en tiiä mitä tehdä
4
203
Vastaukset
- Terveydenhoitaja-auttaa
Käy koulun terkkarilla, jos mahdollista. tai kerro vaivasta vaikka äidillesi. Jokin tulehdus voisi olla kyseessä.
- Apua_tarvittseva_
En haluaisi puhua äidille tai terkkarille. Miten hoittaa kotikonstein? Jotain arvauksia mitä voisi ollaa tämä?
- Apuvaapuva
Itellä kutisee alapää (öhöm noloa) ha oon 12v asun iskän kaa ja empä juuri käykkään äitillä ja oon tosi ujo niin oot koittanu jo kaks tuntii ettii netist apuu ilman mitää lääke rasvoi tai terkkaril käyntii ja en tiiä miten liittyy tähän
- keskitymuuhun
Koita keskittyä koulutuntiin alapääsi sijaan. Kuulostaa psyykkiseltä vaivalta, kun tulee noin säännöllisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015