Hänellä on ainakin kanttia sanoa asiat suoraan.
Liikenainen ja tv-toimittajanakin tunnettu Lenita Airisto sanoo Iltalehden haastattelussa, että maahanmuuttajien pitää hyväksyä maan tavat tai lähteä kotiin.
”Eivät he voi tulla muuttamaan meitä, emmekä me voi taantua kivikaudelle.”
Hän ottaa kantaa maahanmuuttajanaisten oikeuksiin ja pitää huntujen käyttämistä tapana pitää naiset eristyksissä kaikesta normaalista.
Airiston mielestä ilman yhteiskunnan tukea naiset eivät pääse vapautumaan islamin ikeistä ja kritisoi ruotsalaisia feministejä, jotka pukeutuivat taannoin huntuihin vieraillessaan muslimimaassa.
”Sellaisen kulttuurin tukeminen on meille häpeäksi.”
Hän sanoo, että ei mene huivi päässä minnekään, edes paikkaan jossa sellaisia pitäisi käyttää.
”En ole röyhkeä, vaan pohjoismainen nainen.”
Onko Lenita Airisto ainoa järkevä feministi?
17
287
Vastaukset
- äitykkä
Lenitako suora,eikö ukkomiehen kanssa peliäminen ole kieroa?Minusta on ja sitten kun ukko on kuollut aletaan kirjoitella kirjaa jotta miehen suku saa tietää minkälainen herra siellä kotona on ollut.Tällainen ei sovi sivistyneelle naiselle.Olipa päässä huivia tai ei Lenita menetti kunnioituksen.
- nainenMyös
Kyllä Lenitalle voi hattua nostaa, hän on usein ottanut esiin musliminaisten alistetun aseman. Vihreiden feministinaiset eivät sitä tee..
- en.saa.mieleeni
On hän varmaan ihan hyvä jos on lieksalainen. En kyllä tunne yhtään lieksalaista Lenitaa. Miten lienee päässyt noin ohi menemään koko ihminen? Anni Torvisen minä muistan. Anni oli lempinimeltään Hurra-Anni ja Annilla oli yksi tytär, mutta hänen nimensä ei ollut Lenita.
- hoitsu.tulee.dementia
Aika vaihtaa Tena. Eikös?
- hitleröintiäkö
Lenita on kokenut lapsena sodan kauhut,niin on vara kirjoittaa asioista. Nykyisistä maailman päättäjistä vain hyvin harvalla on kokemusta sodan aiheuttamista hirveyksistä,joten näyttää siltä,että ollaan tietämättään kaivamassa ihan urakalla verta naapurin nenästä. Sota on viimeinen asia,jota tähän vielä kaivattaisiin.
- kukalänitä
Puhutteko siitä kävelevästä maalikartasta, vai kenestä?
- mistäpä.tuon.tietää
Ei ole valjennut minullekaan. Lieneekö Airaksisia Hatun takaa Piilosta. Nimi on muutettu Airaksisesta Airistoksi vai liekö Airiston kanssa naimisissa.
Hymmi Lenita Aulikki Airisto (s. 1. tammikuuta 1937 Helsinki)[1] on suomalainen tietokirjailija, luennoitsija, televisiotoimittaja, liike-elämän vaikuttaja ja yrittäjä sekä diplomiekonomi. Airisto on valittu saavutuksistaan liikenaisena vuoden naiseksi ja hän on saanut Suomen Leijonan ritarikunnan ensimmäisen luokan ritarimerkin[2].
Näinpä kertoo Wiki.- minäkin.seuraan
Wiki Leaks on hyvä sivusto. Wiki ei paljon valehtele.
- gjjhjg
Hyvä nainen!
- geqahgytuhytyu
Kuka?
- xncnfn
Lue aloitus. Airisto puhuu asiaa.
- oujeeeee
Ainoa femakko jolla on järkeä.
- Lenitantyyli
Lenita uskaltaa sanoa, hän ei pelkää ketään. Nyt Lenita on varmaan vihalidtalla, siis suvaitsevaisten. Alkaa vimmainen parjaaminen, kohteena Lenita.
Vihapuhetta tyylin suvaitsevaisten.- gkhkgg
Viherfemakot syyttää Lenitaa rasismista.
- maininnan.arvoinen
Lenita on kokenut ensimmäisen maailmansodan kauhut nuorena filmitähtenä ollessaan. Arvostan Lenitan sankaruutta ja tennissukkavihaa.
- päätöstahto
Lenita ehdolle Presidentiksi,ei varmaan Lapin saunareissujakaan pelkää,joissa pääsääntöisesti maamme päätökset tehdään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135