Minulla on jo kissa ja ajattelin ostaa kaksi undulaattia. Voisiko undulaatit olla huoneessani, häkissä (tietysti päästäisin niitä häkistä ulos) koska en voisi päästää niitä muualle, mihin kissani voisi päästä. Tarviiko ne paljon tilaa vai riittääkö minun huoneeni niiden lentämiseen jne? En usko että voin tehdä kissastani "lintuystävällisen".
Apua? Undulaatti ja kissa.
4
288
Vastaukset
- tom-ja-jerry
Kissa on lihansyöjä ja pitäisi otuksia saaliseläiminään ja kyttäisi niitä vesi kielellä (olet ehkä huomannut, miten kissa suhtautuu ulkona näkemiinsä pikkulintuihin). Lisäksi kissan läsnäolo olisi linnuille jatkuva stressin aihe. En tiedä, millaisia kokemuksia joillakuilla mahtaa olla kissojen ja pikkulintujen yhteiselämästä, mutta näin yleisellä tasolla eläinten käyttäytymisestä päätellen sanoisin, että älä hanki niitä, ellet pysty pitämään niitä täysin erossa toisistaan.
- Vitt_
Mirti välillä niitä jolla ei oo mitään lemmikkiä tai kotia ennen kun ostat undulaatit
- Unohdintonmutvitt_
Mieti*
Jos siis sulla on jo kissa
- kokemuksia_
Mulla oli aikoinaan kolme undua ja yksi kissa. Kissa tuli pentuna ja pidin aluksi poissa huoneesta jossa undulaatit majailivat, mutta pari kertaa se sinne pääsi livahtamaan. Koskaan ei mitään kuitenkaan niille tehnyt olivat ne sitten häkissä tai vapaana ja lopulta siinä kävi niin että jonkilnaisia ystäviä niistä tuli. Toisinaan kun kissa makoili sohvalla saattoi joku unduista mennä siihen myös ja alkaa sukimaan nokkansa kanssa kisun turkkia samalla lailla kun toisen linnun sulkia.
En kuitenkaan suosittele päästämään samaan tilaan, vaikka meillä toimikin yhdessäelo niin ei välttämättä toimi teillä se on niin yksilöllistä miten kukin suhtautuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728