moi! :) etsin uutta au pairia hostperheelleni AACHENIIN, jossa ehdin hoitaa 8 kuukauden ajan perheen ihania lapsia; 4-vuotiasta tyttöä ja 2-vuotiaita kaksosia. perhe on todella hyvä, palkka on neuvoteltavissa ja sun toivomuksia kuunnellaan aina. :) hyvä tilaisuus oppia saksaa ja matkustella! uusia kavereitakin löytyy helposti, koska tässä kaupungissa on paljon kansainvälisiä opiskelijoita. isoja kaupunkeja lähellä on dusseldorf, köln ja brysseli. helposti pääsee myös junalla amsterdamiin ja pariisiin.
jos allaolevat ehdot sopivat suhun niin laita mulle viestiä:
- voit saapua jo maanantaina 24.4. (itse lähden 22.4.) tai viimeistään toukokuun ekalla viikolla
- olet valmis olemaan perheessä vähintään 6 kuukautta
- osaat ainakin saksan alkeet (lasten kanssa kommunikointia varten) ja puhut hyvää englantia (vanhemmat osaavat hyvin englantia)
- voit ajaa autoa, kokata ja käydä ostoksilla silloin tällöin (ei ole tosin pakko, mutta suositeltavaa. itse en tehnyt mitään noista, mutta se ei ollut ongelma.)
- olet oikeasti lapsirakas, ahkera ja joustava!
laita viestiä ja kysy jos on kysyttävää:
sara.keski-ojala (at) luukku.com
haetaan au pairia saksalaiseen perheeseen
aupairsaksasara
1
239
Vastaukset
- sdfdfsfddfsdsf
vittu mitä vaatimuksia ja jäätävästi lapsia hoidettavana :D luulen ettei kukaan halua tohon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319