Näin unessani valkoiseksi maalatun kapean ja hyvin korkean portaikon, jonka näin kahteen kertaan. Ensin siten, että seisoin portaikon alapäässä ja katselin sitä ylöspäin miettien, että kyllä (vaate)mallien työ on hankalaa, kun pitää kulkea korkokengissä tuollaisia portaita alas päästäkseen näyttämölle. Portaikko oli kapea, hyvin korkealle nouseva ja maalattu aivan kiiltävän valkoiseksi. Myös seinät portaikon molemmin puolin olivat valkoiset. Kun uni eteni, olin yhtäkkiä eräänlaisessa ikkunattomassa aulassa, jossa oli ovet neljään eri suuntaan. Olin itse tullut ovesta numero 1. Ovet olivat valkoiset, kuten koko tila ja ovissa oli numerot sekä jotain värikästä kuviota. Lisäksi niissä luki Slash. Olin lattialla polvillani ja yhtäkkiä näin saman portaikon siten, että olin itse yläpäässä ja se portaikko oli suoraan edessäni. Mietin kauhuissani, että en voi lähteä laskeutumaan tuota portaikkoa alas, että portaat ovat aivan liian liukkaat. Mietin myös, voinko lähteä takaisinpäin jostakin ovesta. Mietin ja pohdin vaihtoehtoja, kunnes yhtäkkiä joku mies avasi yhden oven ja ihmetteli, mitä teen siellä. Siihen uni päättyi. Vitivalkoinen, kiiltävä, kapea ja korkea portaikko katsottuna niin ylhäältä- kuin alhaaltapäin jäivät mietityttämään.
Valkoinen portaikko
1
301
Vastaukset
Unen valkoiset portaat voisivat kertoa jostain valintatilanteesta, joka askarruttaa mieltäsi. Jokin asia, jossa olisi hyvä edetä suunnitelmallisesti, askel kerrallaan.
Unessa huomasit, että yhdet alaspäin menevät portaat olivat myös liukkaat , eli se vaihtoehto voisi olla liian suuren riskin ottamista, tai ainakin portaissa pitäisi edetä varovasti.
Aulassakin oli neljä ovea eli taas eri vaihtoehtoja joiden kautta jouduit unen tilanteeseen, sinä olit tullut ovesta numero 1, mutta kaikki ovet johtivat kuitenkin tuohon unen porrasmaailmaan.
Unen mies ihmetteli mitä yleensäkin teet siellä.. voisiko olla että olet tehnyt jostain asiasta liian monimutkaisen. Tee suunnitelma ja etene askel kerrallaan. Yksi vaihtoehto kerrallaan ei kaikkia yhtäaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134