Onko täällä porukkaa jotka kärsii tällä hetkellä todella kovasta ahdistuksesta. Minua tällä hetkellä vaivaa kova ahdistus koko päivän, eikä loppua näy. Mitä tässä voisi tehdä? jotenkin usko meinaa loppua.
Kova ahdistus
5
229
Vastaukset
- voihi
Lyrica 300 mg loppuu ahdistus mun kaverilla on jemmassa.
- uskose
Odottele niin joku herra jumalan oma tulee auttamaan.
- kuisma.yksinäinen
Jo varttitunnin kotitreenaus puolittaa ahdistusta. Välineitä tähän ei tarvita. Voi punnertaa käsien varassa tai vahvistaa selkää jalkaterät sohvan alla.
Siitä istualleen ja makuulle polvet suorina. Kädet voi ojentaa taakse lisäpainoksi.
Ahdistus tuo minunkin kintereillä hiippaileva sisäinen tyyppi saa minulta kyytiä. - Artsi6743
Pitää kutinsa. Voimatreeni laukaisee lihasjännitystä. Ottaisin lisäksi vielä venytyksiä ja saunan. Kaikki helpottavat ahdistusta.
Valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010195202. Ohessa myös linkki http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259