Onko tällä alueella naisia, jotka parisuhteessa ulkomaalaisen miehen kanssa? Olen itse suhteessa ulkom. miehen kanssa ja etsin uusia tuttavia joiden kanssa höpötellä jne...
Kajaani/Kainuu ????
7
1436
Vastaukset
- myösulkinkanssasuhteessa
suosittelen lämpimästi jotain muuta kanavaa kuin tätä Suomi24 mediaa. Mene katseleen urheiluseuroja, yökerhoja ja oikeita tuttavuuksia kaupungille. Täältä saat ainoastaan pahan mielen, jos joku teinirasisti alkaa kommentoimaan asiallista kysymystäsi. Maasta riippuen mistä miehesi on kotoisin, verkosto kyllä ennen pitkää löytyy.
- muutenaikahyväsetti
Katseleen? Tarkoitatko katselemaan?
Kerro missä koulussa opetettiin kirjoittamaan noin? - äidinkielenlehtori
muutenaikahyväsetti kirjoitti:
Kerro missä koulussa opetettiin kirjoittamaan noin?Täällä ei ole pakko kirjoittaa kirjakieltä.
- myösulkinkanssasuhteessa
muutenaikahyväsetti kirjoitti:
Kerro missä koulussa opetettiin kirjoittamaan noin?täydensit juuri oman kommenttini
- eitarkoitamitään
äidinkielenlehtori kirjoitti:
Täällä ei ole pakko kirjoittaa kirjakieltä.
Mutta teksti on vaikuttavampi, kun kirjoittaa oikein omalla äidinkielellään. Katseleen ei tarkoita mitään.
- ei-pilkunviilaajille
eitarkoitamitään kirjoitti:
Mutta teksti on vaikuttavampi, kun kirjoittaa oikein omalla äidinkielellään. Katseleen ei tarkoita mitään.
Älä niuhoa! Kaikki tietävät, mitä katseleen tarkoittaa.
- Sika-amalia
Onko tuo ns miehesi pyllistelevä muslimi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337