Hakiko kukaan Veikkaukselle pelinhoitajaksi? Olisi myös kiva kuulla kokemuksia pelinhoitajan työstä
Pelinhoitaja
2
451
Vastaukset
- HopH
Olen ollut itse pelinhoitajana kolme vuotta, ja olen kyllä ihan tykännyt työstä. Palkka on ihan jees (itsellä tuntipalkka reilu 11 euroa plus lisät) ja työ sopii tosi hyvin opintojen oheelle (töitä noin 10h viikossa). Työ on tosi rutiinimaista ja sen opittua myös todella rentoa, vaikka välillä asiakkaat aiheuttavat mielenkiintoisia tilanteita :D Viikonloppumenot saa kyllä unohtaa, sillä töitä on lähes jokaisena perjantaina ja lauantaina jos tekee töitä ravintoloissa.
- HopH
Pitää vielä lisätä se, että Veikkaus on todella hyvä ja luotettava työnantaja mitä kyllä on oppinut arvostamaan :) Mitään ongelmia ei ole ikinä ollut palkkojen, sairaslomien ym. kanssa joten siitä iso plussa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106