Tuomiokapituli on ehdottanut, että ympäri Suomea perustettaisiin siunauskappeleita vähemmistöä edustaville aviopareille. Näissä kappeleissa suvaitsevat papit voisivat vihkiä vähemmistöavioparit liittoonsa.
Köyhemmissä seurakunnissa kappeleita ei tarvitsisi rakentaa, vaan siihen tarkoitukseen voisi käyttää joko hautauskappeleita tai seurakuntataloja.
Erityissiunauskappeleita ympäri Suomea
Huhtikuun.ensimmäinen
1
107
Vastaukset
- E.Erityistarkkailija
Jospa kuitenkin olisi niin , että koko Tuomioyhdistys hajasijoitettaisiin !
Sopivat paikat olisivat Burundi, Narundi ,Naurusaaret ja Tuamotu. Katumusmatkat sinne otettaisiin kolehtirahoista ja ehtoollisviinin verohelpotuksesta. Lentoemännistä ei varmaankaan olisi puutetta josko sopisivat lentokone käytävillä kulkemaan. Tulo ja menomatkoilla olisi oiva paikka pitää Bingoa palkintona vaikkapa KKK n kustantama kirja "Usko aprilliin ja muita vahvoja tieteitä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244