Mikä ylläpitoa riivaa?

todella.huolestuttavaa

Onko Ylläpidolla jokin erityinen syy sallia erittäin loukkaavat aloitukset palstalla, mutta poistaa vain asialliset?

Ihmisten loukkaaminen nimeltä mainiten ei mielestäni ja tuskinen kenenkään muunkaan mielestä kuulu asiallisen keskustelupalstan henkeen.

Tämänpäiväisellä palstalla tiettyä henkilöä lyödään oikein olan takaa. Tällainen menettely sallitaan palstalla päivästä toiseen.

Viime päivinä valvonta on kääntynyt päälaelleen sallien täysin asiattomat aloitukset ja viestit, mutta poistaen erittäin asialliset Lieksan kuntaa käsittävät aiheet.

Olisikohan jo aika Ylläpidon muuttaa suunta asialliseksi ja pysytellä tiukasti luomissaan säännöissä. Nyt Ylläpito rikkoo niitä jatkuvasti, mikä ei herätä uskottavuutta.

Olen havainnut, että Ylläpito ei kestä arvostelua eikä varsinkaan totuutta sivuavia viestejä. Olen tallentanut tämänkin viestin kaiken varalta.

4

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sietämätöntä.toimintaa

Ajankohtainen huomautus. Ylläpidon kannattaa kiinnittä aloitus nastalla Lieksan palstalle ensimmäiseksi muistutuksena palstan tahallisesta tuhoamisesta.

• Kiitos asiallisesta huomiosta

• aika..näyttääpi

Hienoa kun asialliset kirjoittajat ovat heränneet, on ollut kurjaa kun nämä rasse tyypit ovat pitäneet tätä Lieksan palstaa leikkikenttänään. Otaksun suurimmat sapotoijat ovat muualta Suomesta. Minullakin on vireillä testata onko ylläpidon yksipuolinen viestien poistaminen kestävällä pohjalla. Viestini poistettiin teksti oli suoraan Helsingin sanomien pääkirjoituksesta. Tunnen kyseisen lehden toimittajan, tänään
      olen yhteydessä häneen, taitaa tulla poistoista vähän laajempaa julkisuutta.
      Pakkohan tässä on aktivoitua, kun viestissä mainitaan henkilön nimi ja haukutaan ivaten, ei taida olla oikea suunta. Samaan aikaan puolet kirjoituksista on näitä rasistijuttuja.

• tositoimiin.nyt.heti

Ylläpidon on tarpeetonta suojella Lieksan keskustelupalstalla rasse-, peris-, suvakki-, homo- ja vastaavia hölmöläistarinoita. Niillä jokaisella on omat palstansa. Lieksan keskustelupalstalle ne ovat pelkkää häirintää keskenkasvuisten varhaisteinien taholta.

Ylläpidon pitää ottaa vastuu Suomi24 palstoista ja niiden sisällöstä. Ei riitä pelkästään neuvo, että pitää tehdä ilmianto. Sen vaikutus on hyvin vähäinen, koska ilmiantoja tekevät juuri varhaisteinit poistattaen asiakirjoituksia, kuten historiatarinoita tai murresanakyselyitä rassejuttujensa tieltä.

Häiriköt ovat hallinneet jo hyvin pitkään Lieksan palstaa ja häiriköistä vain pieni osa jos kukaan on lieksalaisia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe