Tätä en nyt saa millään poies mielestäni ja siksi tiedustelen... Mainitseekohan se Antero-pappa koskaan minun nimeäni siellä sätissä? Muistaako minua kaipauksella vai onkohan se katkera tyttärensä kokonaan kieltänyt Anteroa minusta puhumisen? Minä en saa nyt mitään sähköisiä laitteita käyttää kun on tätä erityisherkkyyttä epäilty johtuvaksi energiakentistä ja että koko oireistoni olisi sellaisten syytä, niin en pääse Anteron kanssa yhteyteen. Yhtään ei helpota tilannettani se että lukkojen takana pitävät täällä henkilökohtaisia tavaroitani ja myös henkilökorttia ja maksuvälineitä.
Jaksan vain kun haaveilen että Antero näin kevään kynnyksellä tulisi kirkkokärryillä minut hakemaan ja lumen ja jään alta vapautuneet tunteemme saisivat roihuta vapaana ilman hyvän maun ja käytöksen meille asettamia rajoitteita. Ei tämä ikääntyminen aivan yhtä muistamattomuuden kuorruttamaa juhlakaakkua siis ole.
Kaipaukseni johdosta tiedustelen kohteliaimmin
1
133
Vastaukset
- SiduHande
Tätä on ny vähä haileeta kertoa mummelille mutta Antero (-Parru-Antsu kavereiden kesken-) on kyllä jo niin passé sun kanssa että viimeks on tainnu olla puhetta kenestäkään sättiböönasta (sinusta?) sillon kun siitä yhestä pankkitunnarikortista loppu tunnusluvut. Jos on jostain hevosvetoisesta kirkkoreestä puhetta ollutkin niin se etuosa on nykyään täytettynä von Dööpelnin hepona Säynävän kesäteatterin Sven Dufva produktiossa ja huutokauppa-akiiiiii myi sen perässä vedettävän kohtuu hintaan puutarhatontuksi jollekin tontulle.
En voi sanoo ku että Get over it! Kyl sä pääsetkin. Unohtelet vaan.
Menoix sano Annie Mestariampuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337