Hei
Tämä aihe ei ehkä tänne varsinaisesti kuulu, mutta halusin silti laittaa sen tänne, jotta saisin asiallisia vastauksia. Ajelen alapääkarvoja säännöllisesti märkäajolla. Tämä koskee siis myös pakaroiden välissä olevia karvoja. Nyt olen huomannut, että pakaroiden väliin on tullut ilmeisesti jonkinlainen usein vuotava, arpinen haava. Ainakin tuo kohta tuntuu aika paksulta, pehmeältä "möykyltä". Minun on vaikea nähdä sinne itse edes peilin avulla. Tuo möykky siis vuotelee itsekseen haaleanpunaista verta. Pitäisikö tästä huolestua? Miten hoidan ko. kohtaa, vai pitääkö mennä peräti lääkäriin? Epäilen, että tämä mahdollinen arpi on tullut ehkä vähän liian perusteellisesta karvojen ajelusta. Mitä mieltä olette? Kiitoksia jo etukäteen avusta!:) T. Nainen 32 v.
Karvojen ajelu ja vuotava arpi?
4
155
Vastaukset
- vieras--
Mulle tulee jotenkin mieleen peräpukamat
mut kannatta ehkä kävästä lääkärissä jos ei peräpukamat satu olemaan- Zelda_
Pukamatkin minulla kyllä on, mutta tuo "möykky" on kyllä kaukana peräaukosta. Joten se ei voi olla pukama.
- jhhghfhfd
Ihmisellä ei kuulu olla vuotavia arpia! Kaikki hämäräperäiset ihomuutokset on näytettävä lääkärille! Saattaisit ehkä onnistua näkemään peilien avulla alueella itse, mutta parasta se on kuitenkin tohtorille näyttää. Käsittääkseni samoilla lääkäreillä on iho- ja sukupuolitautien pätevyys, joten sinänsä liene sama, menetkö sukupuolitautien polille vai iholääkärille.
Itselläni on tietämättäni ollut vaikka kuinka kauan herpes-tartunta takalistossa, ja sekään ei ole koskaan vuotanut verta. Ajelen myös karvoja, tosin epiloin ja nypin peiliin avulla takaosan karvat. Verenvuotoja en ole karvojen ajeluista saanut.- Zelda_
Kiitos vastauksesta! Se ei varmaan ole päässyt paranemaan, koska se alue ei saa "tuuletusta" tms. ilmanvaihtoa. Ei oikein voi olla sukupuolitauti, kun ei ole ollut tai en ole tehnyt mitään sellaista, mistä sen voisi saada. Siis ikinä. En kyllä tiedä, että mistä herpeksen voisi saada, voiko sen saada jostain muutenkin? Erikoislääkärille ei ole varaa mennä. Ehkä sitten terveyskeskukseen. Sieltä saa kyllä aika huonosti aikoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738