Mulla on 19cm, ja kysyntä on kova naismaailmassa. Naapirin rouvat pimputtelee ovikelloa kun miehensä ovat lätkämatsia katsomassa.
No tottakai hoidan homman. Naapurissa on tyytyväinen pariskunta, nainen on saanut viidesti, ja mies on päässyt olemaan miesten seurassa.
Onko muilla kookkailla miehillä samanlaista elo?
19cm, ja kysyntä on kova naismaailmassa
16
782
Vastaukset
- sadadsffds
Sitten heräsit!
- lempparia
Mis asennos astot ja annat siemennyksen mikä lempiasento
- Mitta-pois-perseestä
Sitten heräsit kun äitisi kuiskasi korvaasi, "olet taas kakannut housuun, mutta ei se haittaa"
- peukaloliisukka
jännä miten te miehet luulette, että kaikki naiset palvovat ja ihannoivat isoa penistä. Toki ihan pieni penis on aika onneton vehje, mutta itse kyllä kammoan ajatustakin isosta peniksestä. Olen aika pienikokoinen joka puolelta ja aika pelottava ajatus tuollaisesta isosta sisuksissa. Mahtaa se sattua ja millaisissa asennoissa sen kanssa pitää naida? Ratsastus sattuu jo pienemmänkin peniksen kanssa, lähetyssaarnaajassahan sellaisella saa myös kipua aikaiseksi.... hui että.
- 12cmAlaAsteelaisilla
Mitä ihmettä nyt moralisoit? Pillusta voi helposti tulla ulos 4-5 kiloinen "jötikkä" !
- Mietipä-uusiksi
Se jötikkä ei niin vain hei tule sieltä ulos. Se kasvaa ulos.
- rotuaarinanaali
12cmAlaAsteelaisilla kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt moralisoit? Pillusta voi helposti tulla ulos 4-5 kiloinen "jötikkä" !
Oulussa ne tulee persesilmästä.
- oghri
"te miehet" on aika ylellinen ilmaisu tälle mikroskooppisen minille otannalle joka palstalla päivystää...suurin osa miehistä panee menemään ja menee panemaan miettimättä suurempia oli suuri pieni keskikoko tai joku muu.
Aloittajan 19cm - jos on ylipäätään ja oikein mitattuna - on vielä ihan perusnakki(normivaihteluvälillä) joka ei täytä läheskään kaikkia naisia tai edes saa huomautusta että olisi normista eroa. Isot ovat ihan erikseen sitten. Toki jos kokemukset ovat 16-22v kanssa niin kaikki on isoja osalle :) Kannattaa siis opetella tekniikkaakin, ja tunnetta jopa jos siihen on resursseja.
- moraalipaska
eks näitä lapsia saada pois täältä vaikka puh varmistuksella,etoo nää feikki kirjoittelijat
- lainakalu
Onhan se hienoa,että jollakin on iso värkki! Siitä voi naapurin rouvakin välillä holtittoman himokkaasti nautiskella.Itselläni on myös tuollainen "ilokalu" kerran viikossa lainassa.Jokapäivä en sitä todellakaan kestäisi,arkeen riittää mieheni oma "pikkuvekkuli".
- RakastajaRaju
Varatut naiset sanoo, et sitä 13 senttistä saa kotonakin ja kun oikeesti naimaan aletaan, niin kyllä 20 senttinen kullini kelpaa. Miehet myös haluuvat katsella ja kuvata, kun vaimo saa kerrankin isoo.
- ookkonäää
Oululaisilla kaikilla on yli keskimitan.
- Jaettikyrpae
Niin, vatsanympärys.
- isokalu-jope
Minä tykkään antaa sille naapurin nallelle, ihan vain autotallissa, kun ovat sitä mensseliä tulleet lainaamaan.
Hyvin ovat imeneet 😋 - revisiitä
53cm...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465437Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5662008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781135Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758