Pitääkö dildon olla realistinen?

Kiinnostunut-M

30

3574

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aito on tietty aina paras. Jos lelua käyttää niin musta homman on hoitanut kalliit realistisesti muotoilllut värkit ihan yhtälailla kun halvat pötkylät. :)

• En oo kokeilut, kun en tykkää tuuppaa mitään ahteriin. Kauhasta saattais saada tikkujakin :(

• Kiinnostunut-M

AP: Jos voi päätellä ainoasta saamastani vastauksesta, niin dildon muoto ja materiaali ovat yhdentekeviä, kunhan tuntuu täyttävältä.

Silti kummastuttaa tuo kysymyksessäni esimerkkinä ollut lasinen paprika!

• Sellasta en oo kokeillut :D

• uukookoo
    • Kesäkurpitsalla

Vihannesosastolta kaupassa voi löytyä mitä ihanimpia apuvälineitä. Kannattaa kuitenkin vetää kortsu niiden päälle. Porkkana on hyvä, kun sitä voi vestellä miten haluaa. Pääasia on, että halut tulee tyydytettyä.

• AitoDildoParas

Vihannekset on tosi huonoja dildoja.
        Kylmiä, kovia, eivät jousta eivätkä taivu.

• viljelijäLoimaalta

Perunako?

• realistista

Miehenä sanoisin tuohon että pitää olla realistinen ja suonikas on se niin kiihoittavaa katsoa kun se uppoaa vaimon sisään.

• Real-man

Samaa mieltä.

• realistisesti

Kivan realistinen on sellainen josta tulee kunnon satsi, esim dragon

• bad dragonit on kyllä <3

• Olen_nähnyt

Sinut jossain, tutunäköinen olet :D Lol.

• P3tra kirjoitti:

bad dragonit on kyllä <3

Voinko kirjoittaa sinulle?

• tiudiudiu

ei tarvitse! kuhan mukavasti värisee ja tuntuu kivalle emättimessä, ni eiköhän riitä! :)

• kylläseon

totta ...
        minulle on tärkeää ... juuri hyvänkokoinen ja riittävän käyrä kärki .... eli että .. se tuntuu juuri siellä missä pitääkin vaatii osumista

• tryterytywy

Eiköhän sitä alennusta saa joka paikasta. =)

• gummeli

Daa daa.

• Halpaakusaippua
      • toosihuonooo

Tosi ruma ja varmaan törkeen huonokin. En huolis ilmaiseksikaan.

• Se taitaa olla hieman makukysymys. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. Mä itse suosin kyllä sellaisia dildoja, jotka muistuttavat miesten kulleja. On hieman enemmän realistisia vaikka muuten sillä ei ole niin isoa merkitystä. Käyhän siihen hommaan myös porkkanakin ja miksei kurkkukin tai joku muu jota vain saa työnnellä sisään. ;)

• kimppasuihku

Itselläni kylppärin seinässä normaalin kalun näköinen ja tuntuinen imukupilla kiinnitetty suihkukaveri, paremman puutteessa korvaa aidon.

• anal_sex_wanker

Periaatteessa ja käytänössä sen pitää olla kooltaan ja malliltaan suht koht siittimen mallinen koska pilluun ja anaaliin mahtuu vain tietty määrä tavaraa.

• sexiterapeutti

Eikä pidä. Kaikkia leluja ei ole tarkoitettu edes penetrointiin ja vaginat kyllä joustavat tarvittaessa.

• Kyllikkille
    • Moniamoniakokeillut

Etoo aidon näköiset dildot. On aina etonut. Miellyttää enemmän tyylikkäästi, mutta neutraalisti muotoillut silikoniset välineet. En myöskään pidä voimakkaasti "nystyisistä" dildoista, kuluu liukkaria enemmän ja tulee paikat herkemmin kipeäksi. En myöskään saa noista "voimakkaista juomuista" yhtään enempää nautintoa. Sileähkö neutraali muotoilu siis, kiitos. Hieman voi pää kääntyä ylöspäin. :)

• somebodyelse

Kyllä , juuri sileähkö. Itse asiassa minulle on tärkeintä sen olemassaolo ja että sitä olisi helppo hallita yhdellä kädellä session aikana. Ja liukuvoide ei ole huono asia; joskus on loistava lisä , joskus en pärjää ilman sitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1095
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      823
    Aihe