Näin jossakin sellaisen vesiletkun jossa oli jokin pieni muovi säiliö ennen sitä vesi -tai pesuainesuutinta. Sellainen voisi olla kätevä kerrostalossa, jossa ei talon ulkopuolelta saa vettä.
Mistähän sellaisen löytäisi kun en edes tiedä mikä sen nimi on?
Pyörän puhdistus
6
1111
Vastaukset
- grtyu
Clas Ohlsonilta ainakin saa "paineruisku"-nimellä käsin pumpattavia 2 tai 5 l vekottimia. Olen itse tuolla suihkutellut pyörän ajon jälkeen, jos siinä on paljon kuraa. Kuivasta pyörästä tuolla ei irtoa, ämpäri ja rätti toimii paremmin. Hyvää on, että esim. lokasuojien alle voi roiskia. Ei ropise sitten kuivat hiekat sisälle.
Vesihän on laakereille haitaksi, mutta olen järkeillyt, että märkä on parempi kuin märkä ja likainen. Olen vältellyt suoraan laakereihin osoittamista. Laitteen letkut kestänevät paremmin, jos paineet laskee pois käyttöjen välillä.- jjj555hhh
Jos lähellä on paineilma saatavilla on se parempi, kuin vesiletku.
Paineilmalla on kätevä puhaltaa ketjusta hiekat pois. Ja muutakin.
- Alkup_
Suositeltava tapa on viedä pyörä asiantuntevaan pyöräliikkeeseen huoltoon ja puhdistukseen. Ammattilainen puhdistaa ja huoltaa pyöräsi juurikin sinun pyöräsi huoltoohjelman mukaan.
- 37mäni
Kyllä minun pyörille on riittänyt pehmeähkö rätti ja sumute pullo, jossa vettä ja jotain pesuainetta. Sumutan ja pyyhin puhtaaksi.
Hyvä vinkki. Pensseli, jolla pääsee vähän kapeampiinkin kohtiin.
Se, mitä jää, ei haittaa ajamista. Biltema, Motonet, jne noita myy. Itse käytän siten että kastelen ensin pyörän, sumutan Pineline pesuainetta ko. pullolla, annan vähän aikaa vaikuttaa ja pesen vedellä ja harjalla.
- seolsiinä
Juokseva vesi, tiskiharja ja Fairy. Muuta ei tosimies tarvitse pyörän puhdistuksen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171