Odotusaika tunteja
Onko Paltamossa takseja?
6
473
Vastaukset
- Lempäälänmiäs
En tiedä mikä paltamolla on tilanne mutta muulla Suomessa parempien kyytien valkkaajat tunnetaan nimellä "tolppahomo"
- Eimilläänpahalla
Enpä tiedä tolppahomoista. Enkä sitä mikä olisi parempi kyyti, jos taksia tarvitsee. Kaksi kertaa olen pettynyt. Ensimäisellä kerralla ilmoitettiin paria-kolmea minuuttia aikaisemmin, kun juna oli asemalla, että ei kannata ajaa pikkukyydin takia asemalle ja kysyttiin " onko sinulla pussissa rahhoa" maksaa enemmän. No se selvitettiin toisen, täysin asiaan kuulumattoman , asiallisen taksinkuljettajan kanssa. Kiitos siitä hänelle. Kyydin olin tilannut kahta-kolmea tuntia aikaisemmin. Toinen tapaus viime kesältä. Samoin tilsin taksin asemalle kahta tuntia aikaisemmin. Siinä odottelin, ei ilmoitusta taksikeskuksesta, ei taksilta. Puolen tunnin päästä soitin palvelunumeroon, josta taksin olin tilannut. "ovat kaikki ajossa"Kellään ei tullut mieleen ilmoittaa, että luvattua palvelua et saa. En luota enää koko palveluun. Tuolloin myöhästyin omasta sovitusta asiasta. Nyt yritän järjestellä kyydin omin avuin. Lähinnä harmittaa ihmisten vaivaaminen., kun mielellään käyttäisi rahalla ostettavaa palvelua. Silloin, kun taksin on saanut, on palvelu ollut kiitettävän asiallista ja ystävällistä.
- eimilläähyvällä
Toivottavasti tulee paljon pimeitä takseja ajamaan näitä pikkurahan kyytejä
- Taxman
Armoton nimimerkki!
- oiwefj
parempi kuin vaikkapa tolppahomo
- Pirssijono17
Kerran oisin tarvinnut kyytiä, kun olin kaljotellu kesäpilikissä. Toisella kerralla ostin kiesin. En muista enää numeroa. Ja kontsalla yökköpaari. Miten meet. Koeta kaikki kestää. No piikkarit naulaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106