Onko Paltamossa takseja?

tolppalleeeeee

Odotusaika tunteja

6

473

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lempäälänmiäs

En tiedä mikä paltamolla on tilanne mutta muulla Suomessa parempien kyytien valkkaajat tunnetaan nimellä "tolppahomo"

• Eimilläänpahalla

Enpä tiedä tolppahomoista. Enkä sitä mikä olisi parempi kyyti, jos taksia tarvitsee. Kaksi kertaa olen pettynyt. Ensimäisellä kerralla ilmoitettiin paria-kolmea minuuttia aikaisemmin, kun juna oli asemalla, että ei kannata ajaa pikkukyydin takia asemalle ja kysyttiin " onko sinulla pussissa rahhoa" maksaa enemmän. No se selvitettiin toisen, täysin asiaan kuulumattoman , asiallisen taksinkuljettajan kanssa. Kiitos siitä hänelle. Kyydin olin tilannut kahta-kolmea tuntia aikaisemmin. Toinen tapaus viime kesältä. Samoin tilsin taksin asemalle kahta tuntia aikaisemmin. Siinä odottelin, ei ilmoitusta taksikeskuksesta, ei taksilta. Puolen tunnin päästä soitin palvelunumeroon, josta taksin olin tilannut. "ovat kaikki ajossa"Kellään ei tullut mieleen ilmoittaa, että luvattua palvelua et saa. En luota enää koko palveluun. Tuolloin myöhästyin omasta sovitusta asiasta. Nyt yritän järjestellä kyydin omin avuin. Lähinnä harmittaa ihmisten vaivaaminen., kun mielellään käyttäisi rahalla ostettavaa palvelua. Silloin, kun taksin on saanut, on palvelu ollut kiitettävän asiallista ja ystävällistä.

• eimilläähyvällä

Toivottavasti tulee paljon pimeitä takseja ajamaan näitä pikkurahan kyytejä

• Taxman

Armoton nimimerkki!

• oiwefj

parempi kuin vaikkapa tolppahomo

• Pirssijono17

Kerran oisin tarvinnut kyytiä, kun olin kaljotellu kesäpilikissä. Toisella kerralla ostin kiesin. En muista enää numeroa. Ja kontsalla yökköpaari. Miten meet. Koeta kaikki kestää. No piikkarit naulaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe