Kuinka se halusikaan, vaikka laskin sen kylmään veteen niin seisoi se yhä pystyasennossa. Yritin vatkata jotta nuo vellit sekoittuisi ,mutta ei. Tarkistin etiketin uudelleen;vapaa maatiais kanan munia, luki siinä edelleen. Noin neljän minuutin jälkeen kiehuneena laitoin kylmään veteen ja sen jälkeen avasin syödäkseni niin paljastui tuo ihmeellinen asento kiehuessa, sisällöstä puuttui kolmasosa,ja tyhjä osa nousi ylös. Eikä tässä vielä kaikki viimeiset kolme keittäessä tapahtui jotain ihan käsittämätöntä. Ensimmäisen minuutin kohdalla eka räjähti kovalla voimalla ja ainoastaan keltuainen jäi sisällöksi. Hetken kuluttua toiselle tapahtui sama mutta ei niin voimakas kuin eka. Ise kun mies niin jäi kummastelemaan noita pystyasentoja ja tulemisia,oliko sittenkin minun läsnäololla jotain tekemistä asiaan. Nyt olen tunnustellut munia useammin jopa omianikin,mutta mitään vihjettä ei löydy ! Tämä tarina on tosi !
Topikattinen
puputtaako
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337