Moikka! Jos sinulla tai tutulla on fretti, jolle aika ei enää riitä tai muuten vaan on myynnissä niin otatha minuun yhteyttä. Mielellään alle 300€ ja Etelä-Savon tai Keski-Suomen sisällä.
Voin kertoa itsestäni lisää sähköpostilla.
Essilukoise@gmail.com
Olisin kiinnostunut ostamaan fretin
9
724
Vastaukset
- Huonotapainen
Tukholmassa terrori-isku ja täällä joku dorka kyselee fretin turhakkeesta. Ei hyvää päivää. Miettisit vähän millaisen vaikutelman itsestäsi annat. Käytöstavat hukassa sinulta pahasti.
- Mhhh
En ole huonotapainen. Millä perusteella olen oikeasti huonotapainen. Enemmänkin sinulla on kaukana kun haukut dorkaksi ja mielestäni en sanonut kyllä yhtään mitään pahaa. Harmi jos eläin on sinulle turhake.
- Kinaajakäytöskouluun
Etkö todellakaan ymmärrä. Kuuntele uutisia ja mieti hieman. Kehtaatkin kinata.
- Mhhh
Kinaajakäytöskouluun hei katokki ettet mee kauppaa ja osta ruokaa, koska sehän on väärin ruottalaisii kohtaa. Helvetti että oot pelle😂
- Kevyeteväät
Etkö parempaan pysty.
- Mhhh
Et kyllä säkään, enkä mä välitä mitä joku tuntematon mulle huutelee.
- Ininää
Mitä sitten iniset.
- Zedä
Onko sulla aiempaa frettikokemusta? Jos ei niin suosittelen ottamaan yhteyttä kasvattajiin, kodinvaihtajina kiertää valitettavasti tosi vaikeita tapauksia :/
- ferretpesue
Frettipentuja olisi, mutta pohjoisessa. Tuohon hintaan saatat saada pennun vain ilman eläinlääkärin toimenpiteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106