Vanha koirani on alkanut käyttäytyä kummasti.Työntää päätään välikköihin ja kaikkiin mahdollisiin paikkoihin eikä sitten itse osaa tulla pois(peruuttaa)Kulkee myös pää alaviistossa ihan kuin olisi masentunut.Välillä innostuu ja häntä heiluu mutta muuten vaikuttaa apattiselta.Onko muilla demetiasta kokemuksia,miten oireillut ja onko ollut jatkuvaa?Kiitos
Dementiaa?
3
127
Vastaukset
- helluvaa
Vie se reppana eläinlääkäriin tutkittavaksi.
- aloittaja11
Olemme käyneet useaan otteeseen viimeisen puolen vuoden aikana ja koiran pitäisi fyysisesti olla terve tällä hetkellä.Viikko sitten poistettiin pari hammasta ja joutuivat ottamaan hieman leukaluustakin :/ Mietinkin että olisiko suu niin kipeä vielä että siksi työntää päätään joka paikkaan,aamuisin saa metacamin mutta illalla tuo käytös alkaa,ilmeisetsi kipulääke ei sittenkään vaikuta 24h?
- aloittaja11
Mutta siis koiralla ikää jo aika paljon ja tuota käytöstä ollut jo hetken.En vain tiedä johtuiko se aiemmin kipeistä hampaista ja nyt suukivusta leikkauksen jälkeen vai dementiasta.Siksi kyselen onko muilla vastaavaa ollut dementia oireina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164