Hei, olen 12-vuotias tyttö ja olen huomannut jotain 'epätavallista' valkovuodossa. Valkovuoto itse alkoi ollessani 11. Huomasin silloin jo aika alussa, että vaalean vuodon lisäksi pikkuhousuissa oli jonkinlaisia tummia kohtia. Ne vihertyivät ja runsastuivat. Katsoin eilen illalla housujani ja huomasin tummanvihreä olevan runsas, paikoin kokkareinen ja epätasainen, kellertävän joukossa. Johtuuko tämä vain hygienian huonosta hoidosta(sairastan myös anoreksiaa ja masennusta, mutta se tuskin liittyy asiaan) vai voiko kyseessä olla jotain vakavampaa..? En ole itse kehdannut äidilleni kertoa, mutta hän on varmasti huomannut pestessään housujani... Minkäänlaista kutinaa, kipua,...Ym. ei ole ollut, mutta virtsatulehdus pari kertaa. Onko kellään mitään käsitystä tai ideaa..?
Huolestuttavaa ainetta valkovuodessa...?
Ongelmanuori_
2
266
Vastaukset
- tai_terveydenhoitaja
Sulla on tulehdus mene heti lääkäriin selvittämään asia ja sano äidillesi! !
- reseptitrve
Sinulla on joku emätintulehdus, joka vaatii lääkehoidon. Mene lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015