Oikeustieteilijöiden MBTI

Terveisin_INTJ

Olisi mielenkiintoinsta tietää mikä on oikiksessa opiskelevien ja sinne pyrkivien yleisin mbti-persoonallisuustyyppi?

8

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkij-a

Kyllä se on opiskelijoilla ja valmistuneilla ehdottomasti mediaanina ISTJ ja ESTJ. Sen lisäksi joukkoon mahtuu aina kaikkea maan ja taivaan väliltä.

• Mitä väliä opiskelijoiden ja opiskelemaan pyrkivien persoonallisuustyypeillä on, kun valmistuneet ovat pitkälti kusipäistä sakkia kaikki.

• olet-niin-oikeassa

Se on totta. Kaikkien tässä maassa pitäisi opiskella ja valmistua psykologeiksi tai liikunnan opettajiksi, sillä nämä molemmat ovat joviaalia, yhteiskunnallisesti tuottavaa ja kaikenymmärtävää joukkoa. Heille muiden hyvinvointi menee oman hyvinvoinnin edelle.

• Eipä.provoilla

MBTI-testi ei siis paljasta mitään persoonallisuushäiriöitä yms. Jokainen tulos on 'oikea' ja kaikilla on vahvuutensa. Testi kertoo millaisia prosesseja käyttäen ihminen arvioi ja havaitsee asioita.

• intp

Olen INTP ja opiskelen parhaillaan oikiksessa. Minulla on yksi maisterin tutkinto jo ennestään.

• olenbi

Olen ESFP, tohtori ja minulla tuleva OTM on jo kolmas loppututkinto.

• MasterRaceINTJ

MBTI Älykkyysjärjestys:

1. INTP/INTJ
      2. INFP/INFJ
      3. ENTP/ENTJ
      4. ENFP/ENFJ
      5. ISTP/ISTJ
      6. ISFP/ISFJ
      7. ESTP/ESTJ
      8. ESFP/ESFJ

• NeitiENTP

Ai tännekin tätä jaettu. Viimeksi nimimerkillä MastermindINTJ (muistaakseni). "MasterRaceINTJ" vaikuttaa kyllä joltain aivan muulta kuin INTJ:ltä. Pöhkö nimimerkki ja ton spekuloinnin suurpiirteisestä MAHDOLLISESTA paikkansapitävyydestä huolimatta aika pöhkö postaus. Tuskin olet listasi kärkipäässä itse. ;) Todennäköisyyksiähän nuo vaan aina onkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1571
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1529
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1455
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1387
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1239
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1158
    8. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      19
      1102
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1041
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1015
    Aihe