on valittu.Kansa on puhunut, pulinat pois sanoi Virolaisen Jussi joskus.
Uusi valtuusto
4
378
Vastaukset
- Söhlöporukkaa
Nythän ne pulinat vasta alkaa. Kepulaiset saivat takkiin ja änkkä äänivyöryn mutta kumpparimies putosi ja se on tärkeintä.
Kepu ja persut hävisivät, vassarit voitti. Waaran operaatio ei johtanut muuhun kuin hukkaääniin. Nolo loppu pitkälle uralle, tuolta ei enää nousta.
- Karsiutuikisasta
Ei hevin järjen jättiläisiltä vaikuta tuo keskustan porukka,tulee tukalat paikat kunnan taloudelle jos ei yhteen puhalleta muiden valtuutettujen kans.kun kunnanasioista päätethään.Tavallisia eläkeläisiä,maajussija hautamies ja ynm..ammatin edustajista koottu valtuusto,ei ainakhaan ketään voi kadehtia,tavallisia palkansaajia,eikä kukhaan ole miljoonienperintöä saanu,ainakhaa verotiedoissa 2015.
- opiskelijavaan
Sydämen sivistystä jos edes löytyis ihmisten asioitten hoitoon. Lautakunnatkin on nyt tärkeitä. Sinne pitäis kanssa valtuuston osata valita oikeat ihmiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358