Demonit unessa

tiiku_

Olen useampana yönä nähnyt unia, joissa demonit yrittävät vahingoittaa minua. Viimeyönä olin kahden muun ihmisen kanssa kiipeilemässä metsässä, mökkimme pihapiirissä. Olimme lopettaneet harrastuksen ja näimme kuinka pita pitkin meitä lähestyi joku tuntematon kiipeilijä. Samassa pihastamme hyökkäsi tämän kiipeilijän kimppuun äkäinen pässi/oinas ja ajoi tunkeilijan tiehensä. Kun tunkeilijasta selvittiin, toinen minun kanssani kiipeilleistä ihmisistä joutui jonkun pahan valtaan ja yritti käydä väkivaltaisesti kimppuuni. Sain potkittua tämän hyökkääjän kauemmas ja hän normalisoitui. Aloimme nukkua paljaalla maalla.
Uneni päättyi siihen, kun lakaisin vanhan kotimme terassia ja sanoin jollekin, että nyt se on hyvä.
En saa kiinni tämän tarkoituksesta millään ja uskon sillä jonkin sanoman ovan.Tämä uni oli pitkästä aikaa sellainen jonka muistan alusta loppuun. Näitä demonien riivaamia ihmisiä on hyökkäillyt kimppuuni aiemminkin, aina olen niistä selvinnyt, mutta ne ovat ahdistavia. Osaisiko joku aukaista tätä minulle?

2

2652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinävoitavataunesi

Mahdollisuuksia on useitakin.

Mikäli olet scifi elokuvien ystävä, nuo unet saattavat tulla noista elokuvien jännittävistä ja ehkä mystisistä tapahtumista, joten muuta merkitystä niillä ei ole.

Yksi vaihtoehto liittyy sinun omiin pelkoihisi elämän ja tulevaisuuden suhteen tai epävarmuuteesi. Oletko epävarma työstäsi, opinnoistasi tai ihmissuhteistasi, jolloin pelkäät, että jotkut toiset tai joku ulkopuolinen tapahtuma voi saada sinut menettämään jotain tärkeää elämässäsi tai vaarantaa onnistumisesi ... sinulla on tavoitteita, joihin pyrit, siitä kertoo tuo kiipeily ..

Sinä itse voit avata unesi. Yksi merkittävä seikka oli tuo terassin lakaiseminen, omilla ponnistuksillasi voit voittaa kaikki esteet ja saavuttaa tavoitteesi ja pyrkimyksesi..

Hengellisyys on sitten yksi vaihtoehto, mutta ehkä se on kaukaa haettu.. olet hengellisesti eksyksissä ja väärän tai harhaisen hengellisyyden eksyttämä, jolloin siitä tuleekin pelkoa eikä turvaa ja rauhaa ...

Avaimet unesi aukeamiseen ovat siis sinulla ja vain sinulla .. saitko noista mistään kiinni .. ehkä löytyy muitakin mahdollisuuksia, kun tarkastelet elämääsi ja tapahtumia ..

• tiiku_

Kiitos paljon,
        tässä tuli jo montakin selitystä, on ollut paljon epävarmuutta niin työstä, kuin opiskeluista ja ihmissuhteissakin. Pelkäsin noita demoneita ihan hirveästi, mutta erittäin helpottava kuulla niiden kuvastavan omia pelkojani valve-elämässä. Ja kun miettii yhteyttä joissa ne ilmestyivät, tämä onkin aivan selvä tapaus.
        Kiitos vielä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      27
      4487
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      459
      1327
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      358
      981
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      893
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      820
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      794
    9. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      697
    10. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      42
      689
    Aihe