Jos mies torjuu naisen ensin pitkän tunteilla leikkimisen jälkeen ja sitten jälkeenpäin valittaa naisettomuuttaan, vaikka todistettavasti hänellä on naisia useita ollut sen jälkeenkin. Mikä selittää sen, että hän antaa jatkuvasti ymmärtää olevansa yksinäinen naiseton (vaikka niin ei oikeasti ole, mutta sitä hän ei tiedä, että asia on tiedossa) ja hakee jotakin sääliä sieltä, kenet on torjunut ensin itse tunteilla leikkimisen jälkeen? Ja kysymyksessä ei ole mikään takaisin ruikutus. Tilanne, jossa mies on kääntänyt heti kelkkansa, kun on tajunnut että naisella on tunteita.
Jos nyt ei ajatella sitä, että torjutulla ei pidä olla eikä ole enää mitään intressiä mieheen, ja luottamus on rikottu useaan kertaan, niin mikä voi selittää miehen käytöksen? Miksi mies, jolla on naisia ja saisi niitä, käyttäytyy niin ja hakee huomiota? Miespuolinen prinsessasyndroomako?
onko miehellä prinsessasyndrooma
3
253
Vastaukset
- totuudentorvii
Näitä prinsessamiehiä on nykysuomi pullollaan, valitettavasti. Ei mikään harvinainen ilmiö, nykyisin suhteissa nainen on se mies joka kantaa vastuun kaikesta ja miehet sen kun vaan prinsessailee.
- Hihhihhhhh
Exäni oli tuollainen, puhu ja toimi aina niin mikä oli juuri siinä tilanteessa hänelle edullisin ja parhain. Jos oli paljon naisia tarjolla, hän oli minua kohtaan kylmä ja tunteeton, koska ei tarvinnut huomiotani. Kun muilta naisilta ei saanut huomiota, hän kääntyi minun suuntaani valitellen yksinäisyyttä, sääliä ja huomiota kerjäten. Sairas, narsistityyppi.
- onneksipääsiteroon
Inhottavalta eksältä kuulostaa. Kysymys ei ollut kuitenkaan huomion hakemisesta vaan miehen käyttäytymisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717