Putinin fani, venäjän maailman kannattaja uhosi ISISIn nimellä terrori-iskulla.
Ryskij englannin kielellä uhosi räjähdä Saksan siviili lentokone.
Venäläiset Suomessakin ovat tuvallisuuden uhka kun osoittavat tukea Venäjän imperiumin Putinin hankeen.
Aika merkittävä käännös, venäläinen esittää itseä isisin kannattajaksi vaikka tekee töitä kgb lievissä.
Putinin rotta on saatu kiinni Tallinassa.
4
88
Vastaukset
Isis toimii Assadin Ja Putinin ansiosta koska molemmat hyötyvät sen aiheuttamasta epävakaudesta.
- StopTerroRussia
Ja molemmat käyttää venäläisiä hyödyksi, ehkä on aika katsoa tarkemmin niitä Putinin fania?
Isis ja venäjän maailma on läheisiä liittolaisia.
- Venäjätappaa
Putin ja KGB on aina tiedetty rikollisiksi.
Ja Dortmundin pommi-iskun takana onkin...- TotusEsin
Terrori iskuissa Pietarissa on paljon epäkohtia. Ei ole tiedossa ketään uhrista paitsi määräytyy itsemurha pommittaja, sairanhoittaja joka oli Nemtsovin murhassa Moskovassa ja nyt ilmeistyi Pietarissa ja niin pois päin.
Irkutskista löytyi räjähteet kerrostalon kellarista. Putin sekoile ei pelkkää maailmalla mutta kotonakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471