Nyt saa naiset ja miehet sanoa mielipiteensä mikä olisi paras kalun koko ja malli kun otetaan suuhun ja nautitaan loppuun asti orgasmin sykkeestä ja sperman syöksystä suuhun
Paras kalun koko ja malli suuhun otossa
6
376
Vastaukset
- kokenutnainen_
Suora ja pieni tai maksimissaan keskivertokokoinen, jonka saa kokonaan suuhun ilman että leuat venähtävät on paras.
Ohutvartinen ja selvästi paksumpi terska tuntuu suussa hyvältä,pituutta ei tarvitse olla paljoa.Liian paksu saa leuat kipeiksi,pienempi on kiva kun voi terskaa vaikka poskesta toiseen siirrellä.Kun orgasmi tulee pieni kalu mahtuu suussa takomaan kivasti kitalakeen ja kuumaa suihkua saa suuhun, Grillimakkaran paksuinen on hyvä,nuppi kumminkin isompi ja vartta ei paljoa tarvitse. Jos naiset ylenkatsovat pientä kalua,transvestiitti saa iloa senkin suuhunotosta,ja mielellään imuttelee ihanan orgasmin pienemmällekin,saahan siitä suuhun oikeaa tavaraa. Pienemmän meisselin omaavat,levarilta voi löytää tyydytyksen,mielelläni pienen runkkaan kovaksi ja oikean hetken tullen otan kuumaan suuhun. Valtavat kalut saavat kyllä purkautua kasvoille,suuhun mielummin pienempi
- Häsky
Itse tykkään imeä isoa munaa yökkäillen. Sellaista 15cm kullia jota väitetä 23 senttiseksi. Tai en tiedä tykkäänkö imeä, mutta kun isäni pani minua lapsena perseeseen ja huomasin että niin saan homomiehen hyväksyntää. Haluan miellyttää.
- Häskyn-serkku
Opettele Asko kirjoittamaan.
Ja lopeta haaveilu isoista mulkuista. Et niitä tule koskaan saamaan. - Muahahhahohhoo
Ennakoivat syötöt kirjoittaa, eli itke sinne esimerkiksi Applelle.
Sun Commodore 64 on varmaan ihan hyvä kun oikeinkirjoitusta skarpataan oikein tuollaisen vammaisen yksisormitekniikalla. Miten sillä muuten nettiin pääsee? Varmaan tullut kalliiksi ja olet hintti joutunut usein pyllistämään homolle it-gurulle? Mutta se on sinulle tuttua jo lapsuudestasi 😉😂😂😂😂😂
- kukkobi
Kyllä tuollainen pitkä(yli20cm) ja paksu(ymp.17cm) tekee nielussa hyvää, sen saa juurta myöti, kun käyttää liukkaria suussa.
Muutamalta levarihomolta saanut tuollaista Pohjanmaalla, hyvää oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748