Turkissa kansanäänestys on pidetty ja annettu lopullinen mandaatti diktatuuriin siirtymiselle. Oppositiojohtajathan olivat jo valmiiksi tyrmässä, mutta kohta mm. kuolemanrangaistus ja muut keskiaikaisen hallitsemisen muodot tulevat takaisin käyttöön. Demokratiakehitys ja sen myötä ennestäänkin tahmeat neuvottelut EU-jäsenyydestä loppuvat siihen.
Vain muutama vuosi sitten Suomenkin TV:ssä oli ohjelmia joissa markkinoitiin Turkkia voimakkaasti kehittyvänä ja kasvavana taloutena - jota se olikin - ja meillekin kaupattiin sijoitusasuntoja etelärannikon turistikohteista. Asuntojen varustelu- ja hintataso olivat suomalaisittain houkuttelevia, joten lukuisa joukko suomalaisiakin sijoitti Turkkiin.
Mutta niinkuin ulkomaille sijoitettaessa melkein aina on, riskit ovat suurempia kuin kotimaahan sijoitettaessa. Tällä kertaa realisoitui poliittinen riski, jonka myötä turismi Turkkiin romahti ja sen myötä em. sijoitusasuntojen likvidointimahdollisuudet siinä samalla.
Terrorin uhka, romahtanut turismi ja sijoitusasuntojen laskeva hintataso ovat huono yhdistelmä.
Riskin realisoituminen ulkomailla
riskybusiness
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358