Kävipä melkein hassusti. Latailin ennakkoon Creators-päivityksen ja asensin sen. Sitten kun kone oli uudelleen käynnistettävä, niin sehän lopuksi jäi sellaiseen tilaan, missä näkyi heikosti isohko harmaa Windows-ikkuna ja kaksi pistettä siitä pyörivästä etenemispallukasta vaimikäseon. Kiintolevy vähän aikaa vielä näytti elonmerkkejä, mutta parin tunninkin jälkeen näyttö oli ihan samassa jumissa. Näippäimistö toimi sikäli, että merkkivalot vaihtuivat CapsLockista ja NumLockista.
Viittä vaille, etten mennyt asentamaan DVD:ltä perusWin10. Netistäkin tietoja hakien lopulta irroitin koneesta USB3-kortin ja otsikossakin mainitun 550 Ti -näytönohjaimen.
Olisikohan ollut tuossa näytönohjaimessa se ongelma, kun toimii nyt GeForce 8300 -ohjaimella, joka on emokortilla.
Saapi kertoa, jos tietää paremmin. Laittelen noita poistamiani kortteja takaisin, niin ehkä tulee tarkennusta minultakin.
GeForce GTX 550 Ti ja Creators-päivitys
5
190
Vastaukset
- auttaisiko-mitään
Auttaisiko mitään jos poistat ensin kaikki näytönohjainten ajurit.
Käynnistät koneen VGA-tilassa, ja sitten asennat käytössä olevalle näytönohjaimelle sen oikean, juuri sille tarkoitetun ajurin, jos sellainen Windows 10:lle löytyy.Suurinpiirtein noi tuli tehtyä, mutta vasta kun oli ohitanut Windows 10 ansoituksen, eli saanut sen tietokoneen käyntiin näytönohjaimen kortin poistamisen jälkeen.
Ennnen päivitystä kokoonpano toimi ilman virheilmoituksia, joten veikkaan tässä olevan kyseessä päivitysansan.- tori.f
risto.jaaskelainen kirjoitti:
Suurinpiirtein noi tuli tehtyä, mutta vasta kun oli ohitanut Windows 10 ansoituksen, eli saanut sen tietokoneen käyntiin näytönohjaimen kortin poistamisen jälkeen.
Ennnen päivitystä kokoonpano toimi ilman virheilmoituksia, joten veikkaan tässä olevan kyseessä päivitysansan.OLET KUSESSA
Poistetussa komentissa arveltiin minun olevan ureassa (synonyymiä käyttäen). Läheltä liippasi.
Terve,Windos phoneen tuli se päivitys ja hyvin toimii,mutta pc koneeseen sitä en yritä laittaa koska siinä lukee että ei tue Windows server 2016:tta,ja se on koneessa,silloin kun w 10 tuli niin silloin latasin sen työkalusta ei tullut mitään ongelmia.
Hyvää päivänjatkoa
M
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286