Jos on kaksi asiaa joiden pitää jollain tavalla toimia yhdessä kokojensa puolesta niin ei kyllä tule mieleen mitään paria missä koolla ei olisi väliä.
Jos naisella on hervottoman kokoimen nänni ja miehellä todella tiukka anaali niin eihän se nänni sinne pyllyyn mene.
Kalun koollakin on merkitystä, totta vain. Sopiva pitää löytyä. Minun 18.5cm arvelisin että lähellä keskivertopaksuutta on joillekin naisille (ja minulle itsellenikin) auttamatta liian pieni. Heidän vaginansa on niin löysä että sinne voisi sopivasti osuessa pudottaa pingispallon reunoihin osumatta. Panemisessa ei niin mitään järkeä, no kyllähän siinä kaloreita palaa mutta ymmärtänettä.
On tullu pimuja vastaan joita kaluni on satuttanut, on pitänyt ottaa hellävaroen, antaa pimpille aikaa ja sittenkin on vähän sattunut. No ei tämäkään nyt ihan optimaalista ole jos toista sattuu.
Joku voisi sanoa että rasvaa se perse niin kyllä se nänni sinne menee. Kokeiltu on ja menihän se sitten mutta toista kertaa ei enää kokeilla niin ison nännin kanssa.
Sama kuin kysyisi onko kengän koolla väliä
GustavIII
3
87
Vastaukset
- Mittaa-oikein
Sinä olet mitannut väärin. Oikeasti mulkkusi on joku 14 x 10cm, eli keskikokoa.
- kisumimmi
Mitä miehet tykkää, jos norminaisella on tosi pienet rinnat?
- samperinaåååå
öö mikä tää nänni perseeseen juttu on? en ole vastaavasta koskaan kuullutkaan. ja miks puhut kengän koosta ja kyrvän koosta samassa lauseessa? meneekö 44 kenkä yhtä helposti pyllyys kuin se nänni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748